اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی بندرامام اعلام کرد

تنها یک گام تا خودکفایی واحدهای پالایشگاه در کشور/ تحریم‌ها بی‌تأثیر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع پتروشیمی بندر امام اعلام کرد: تنها یک گام تا خودکفایی کامل واحدهای پالایشگاه در کشور مانده است.

تنها یک گام تا خودکفایی واحدهای پالایشگاه در کشور/ تحریم‌ها بی‌تأثیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر محمدحسین ظریف‌کار در مراسم افتتاحیه دو پروژه انتقال خطوط لوله نفت آبادان ـ ماهشهر و طرح ساماندهی بندر صادراتی ماهشهر که با حضور مسئولان محلی در محل سالن اجتماعات این بندر صادراتی برگزار شد، اظهار کرد: پتروشیمی بندر امام یکی از مهمترین مراکز صنعتی و پتروشیمیایی منطقه و خاورمیانه است.

وی افزود: در حال حاضر دو واحد پالایشگاهی بزرگ را در دستور کار داریم.

* یک گام تا خودکفایی پالایشگاهی در کشور

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: به همین منظور تنها یک گام مانده تا به خودکفایی کامل در واحدهای مختلف پالایشگاهی دست یابیم.

وی اضافه کرد: ما رهبری با درایت، عالم، فقیه، آگاه و شجاع داریم و از این لحاظ باید به خود افتخار کنیم.

ظریف‌کار خاطرنشان کرد: به سبب وجود همین رهبری است که ملت ما در طول سالیان دفاع مقدس و انقلاب پابر جا مانده و کشورمان همواره روز به ‌روز به سوی دلاوری و شجاعت پیش می‌رود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری ادامه داد: امروز باید با جهش بسیار بالا پله‌های ترقی و پیشرفت را پیمود و در این راه با اصالت و اقتدار پیش رویم.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی بندرامام افزود: امروز که شاهد افتتاح این پروژه‌های بودیم بسیار به خود می‌بالیم.

وی عنوان کرد: مطمئن باشید که این امور موفقیت‌آمیز حاصل دست‌رنج چند ساله پرسنل، پیمانکاران، مهندسان و متخصصان در عرصه‌های داخلی بوده و این مهم به آسانی به دست نیامده است.

ظریف‌کار بیان کرد: بخش دریایی بندر صادراتی ماهشهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کار بر روی این پروژه به سبب دریایی بودن آن بسیار طاقت‌فرسا و مشکل بود.

* تحریم‌ها را می‌شکنیم

به گفته وی دشمن بداند که هر نقشه‌ای برای نابودی و سست کردن پایه‌های داخلی نظام می‌کشد آن را با توانمندی‌های خود به بن‌بست می‌رسانیم.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی بندرامام گفت: با ایمان، خودباوری و اعتماد به نفس تحریم‌ها را شکسته و ایمان و اراده خود را تا قله‌های فتح و پیروزی به کار می‌بندیم.

وی در پایان گفت: این افتخارات حاصل توانمندی و رشادت‌هایی است که جمهوری اسلامی برای ما به ارمغان آورده و ما امروز به بهترین نحو آن را علیه دشمنان نظام و انقلاب به کار می‌بندیم.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول