اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ‌زرندیه خبر داد

کشف بیش از 171 هزار نخ سیگار قاچاق در زرندیه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ‌زرندیه گفت: ماموران انتظامی کلانتری 13 پرندک این شهرستان موفق به کشف 171 هزار و 400 نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری شدند.

کشف بیش از 171 هزار نخ سیگار قاچاق در زرندیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، داود عبدالمالکی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق و توزیع مواد دخانی و طی اطلاع واصله مبنی بر حمل و قاچاق سیگار قاچاق توسط یک دستگاه خودروی سواری از محور تهران به سمت زرندیه موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با کنترل خودروهای عبوری، خودروی سواری مورد نظر توسط ماموران شناسایی که راننده با رویت ماموران اقدام به فرار از محل کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با بیان اینکه بعد از تعقیب و گریز، خودرو در داخل شهر پرندک توسط ماموران متوقف و در بازرسی انجام شده از داخل خودرو مقادیر زیادی سیگار قاچاق کشف و ضبط شد، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله برای برخورد قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول