اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

عدم اجرای طرح کاهش قاچاق سوخت در جنوب

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار گفت: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده، تقلیل سوخت کامیون‌ها که در آینده نزدیک در راستای طرح «کاهش قاچاق سوخت» انجام می‌شود در ایام برداشت محصول جالیز جنوب اجرایی نشود.

عدم اجرای طرح کاهش قاچاق سوخت در جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، الیاس بازگیر شامگاه یکشنبه در نخستین جلسه ساماندهی حمل و نقل جالیز شهرستان رودبار اظهار داشت: اداره کل پایانه‌های استان کرمان باید نسبت به جذب و تأمین کامیون مورد نیاز در ایام برداشت محصول اقدام کند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از مزاحمت‌های بین ر‌اهی رانندگان  این اداره کل باید با انجام تدابیر و تمهیدات نظارتی، سیاست‌های تنبیهی و بازدارنده‌ای برای باربری‌های مزاحم تعریف و اعمال کند.

بازگیر تصریح کرد: باید تمام متصدیان شرکت‌ها از طریق پایانه‌ها و مجمع امور صنفی شهرستان رودبار، ملزم به انجام تمهیدات رفاهی برای رانندگان شوند.

وی ابراز داشت: در غیر این صورت با شرکت مستنکف مطابق قانون برخورد و از دادن خدمات مورد نیاز به آن جلوگیری می‌شود.

بازگیر بیان داشت: به منظور جلوگیری از افزایش نامتعارف نرخ کرایه‌ها باید اداره کل پایانه‌ها با هماهنگی امور صنفی شهرستان‌های جنوب نسبت به اعلام به روز نرخ اقدام کند.

وی عنوان کرد: فرمانداری پیگیری‌های لازم را برای اعطای تسهیلات مورد نیاز به شرکت‌های حمل و نقل شهرستان به منظور خرید کامیون از محل تسهیلات بنگاه‌های زودبازده انجام می‌دهد.

بازگیر گفت: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده، تقلیل سوخت کامیون‌ها که در آینده نزدیک در راستای طرح کاهش قاچاق سوخت انجام می‌شود در ایام برداشت محصول جالیز جنوب اجرایی نشود.

وی اذعان داشت: شرکت نفت شهرستان رودبار نیز موظف است تا پیگیری‌های لازم برای تأمین و عرضه سوخت مورد نیاز کامیون‌ها را در ایام برداشت محصول انجام دهد و تمام متصدیان جایگاه‌های مواد سوختی شهرستان را ملزم به تعمیر و تجهیز جایگاه خود کند.

بازگیر خاطرنشان کرد: پلیس راه شهرستان نیز باید نسبت به تهیه و اجرای طرح ترافیکی ویژه ایام برداشت محصول اقدام کند.

فرماندار رودبار اظهار داشت: به منظور جلوگیری از حوادث و سوانح جاده‌ای و ایجاد شرایط تسهیل در تردد کامیون‌ها باید اداره راه و ترابری شهرستان رودبار پیش از آغاز فصل برداشت جالیز نسبت به نصب علائم مورد نیاز در محورهای اصلی و فرعی اقدام کند.

وی افزود: تسریع، تکمیل و آسفالت محور ورودی شهرستان، پل «مسجد بازار» و پل مرکز شهر، تیغ‌زنی راه‌های روستایی با هماهنگی بخشداران و احداث پارکینگ در نقاط مورد نیاز از دیگر اقداماتی است که باید توسط این اداره انجام شود.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول