اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد

کشف کالاهای قاچاق با ارزش ریالی 7 میلیارد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی قم گفت: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در یک ماه گذشته 7 میلیارد ریال بوده که توسط پلیس مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قم کشف شده است.

کشف کالاهای قاچاق با ارزش ریالی 7 میلیارد
سید جعفر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در ارتباط با قاچاق کالا و کشفیات صورت گرفته در این زمینه اظهار داشت: با توجه به اهمیت سال جهاد اقتصادی در نیروی انتظامی اقدامات مثبتی در راستای کشف کالاهای قاچاق صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در راستای کشف کالاهای قاچاق طرح‌های خوبی از سوی نیروی انتظامی اجرا شده است، یادآور شد: نسبت به سال گذشته 75 درصد در بحث ارزش ریالی افزایش کشف صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی قم با اشاره به آمار کشفیات کالاهای قاچاق در دی ماه بیان داشت: 12 دستگاه موتورسیکلت‌ سنگین، 10 هزار و 690 جفت کفش، 23 هزار و 920 پاکت سیگار، 47 دستگاه تلویزیون ال‌سی‌دی، 707 دستگاه باطری خودرو، 17 هزار بسته پوشاک، 13 هزار متر پارچه، 45 کارتن تجهیزات مخابراتی، 20 هزار کیلوگرم ابزارآلات صنعتی و 47 هزار قلم لوازم آرایشی در این ماه کشف شده است.

حسینی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این کالاها هفت میلیارد ریال بوده که در یک ماه گذشته توسط پلیس مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قم کشف شده است.

 

*  کشف 20 فقره سرقت از منزل و 21 مورد سرقت از مغازه در قم

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری باند سارقان منزل که به روش تخریب قفل اقدام به سرقت از منزل می‌کردند اشاره کرد و گفت: 20 فقره سرقت از منزل در این راستا کشف شده که بیشتر آنها در حوزه کلانتری 17 بوده است.

رئیس پلیس آگاهی قم ابراز داشت: قفل نکردن درب‌های ورودی منزل سبب شده است که سارق به راحتی وارد منزل شود و همچنین عدم تماس شهروندان با پلیس 110 به هنگام رویت افراد مظنون در محل‌ها از جمله آسیب‌شناسی وقوع این جرم بوده است.

حسینی یادآور شد: 21 فقره کشف سرقت از مغازه نیز صورت گرفته است و شیوه این افراد این گونه بوده که در ساعات تعطیلی بین ظهر تا بعد از ظهر که کاسب مغازه را ترک می‌کند، شیشه مغازه را تخریب کرده و اموال را به سرقت می‌بردند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول