اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

کاهش 75 درصدی قاچاق کالا و ارز در نهبندان

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از کاهش 75 درصدی قاچاق کالا و ارز در این شهرستان طی 10 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش 75 درصدی قاچاق کالا و ارز در نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز و کمیسیون تنظیم بازار نهبندان اظهار داشت: قاچاق کالا و ارز سبب بروز خلأهای اقتصادی در سطح کشور می‌شود و سرمایه‌گذاری و برنامه‌های دولتمردان و دولت را با مختل روبه‌رو می‌سازد.

وی تصریح کرد: به منظور از بین بردن این خلأهای اقتصادی باید با بحث قاچاق کالا و ارز مبارزه جدی انجام شود تا بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری امنیت داشته و دولت نیز به آسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های خویش را در جامعه صورت دهد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه این شهرستان در کنار کشور افغانستان و بیش از 140 کیلومتر با این کشور پر مخاطره مرز مشترک دارد، افزود: همچنین با توجه به اینکه نهبندان در این موقعیت خاص و در خط مقدم قاچاق کالا و ارز قرار گرفته باید در کنار اتخاذ اقدامات امنیتی، فرهنگ‌سازی در راستای استفاده نشدن کالای قاچاق و عدم انجام قاچاق کالا در افکار عمومی صورت گیرد.

شرافتی از کاهش 75 درصدی قاچاق کالا و ارز در این شهرستان طی 10 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این مهم نشان از همکاری تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط و مردم در بحث قاچاق کالا و ارز دارد.

وی هدف از برگزاری جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز توأم با کمیسیون تنظیم بازار شهرستان را حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی به ویژه بخش دامپروری عنوان کرد.

فرماندار نهبندان در راستای تأمین گوشت قرمز شهرستان و استان تاکید کرد و اظهار داشت: کنترل و نظارت بر چرخه تولید، ورود و خروج دام در شهرستان از جمله موارد بسیار مهم و اساسی برای تأمین گوشت قرمز نهبندان و استان به شمار می‌رود که باید در این راستا تلاشی بیشتر از گذشته انجام شود.

شرافتی تصریح کرد: به خاطر اینکه نهبندان در بحث تولیدات دامی در سطح مطلوبی قرار دارد می‌توانیم با نظارت و برنامه‌ریزی درست گوشت موردنیاز شهرستان را تامین و به شهرستان‌ها و استان‌های مجاور صادر کنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول