اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه بود

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر، رمز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را وحدت کلمه و پیروی از ولایت ذکر کرد.

رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان گفت: تا زمانی‌که انقلاب اسلامی بر پایه ولایت استوار است و مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند توطئه‌های استکبار جهانی هیچ تأثیری ندارد.

وی اظهار داشت: امسال در حالی سی و سومین سال انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، تحقیقاتی و اقتصادی حرفی برای گفتن داریم و پیشرفت‌های دانشمندان جوان ایرانی در حوزه‌های فناوری‌های نوین، نانو، فناوری‌های هسته‌ای و هوافضا، کشاورزی، اقتصادی و فنی مهندسی نشان از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی و خلاقیت و پیشرفت جوانان ما در این عرصه‌ها دارد.

این مقام مسئول گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی جبهه‌ای را به گستردگی تمام کشورهای استکباری ایجاد کرده‌اند تا جلوی این پیشرفت‌ها را بگیرند.

وی تصریح کرد: اما به فضل الهی دشمن به برکت خون شهدا و بصیرت ملت ایران تاکنون با ایثار و پایداری ملت و تدبیر رهبری کاری نتوانسته است به پیش ببرد.

وی تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران سرمشق و الگو برای کشورها و ملل آزاده دنیا شده و بیداری اسلامی در اقصی نقاط دنیا به خصوص کشورهای شمال آفریقا و خاورمیانه نشان از تأثیر انقلاب اسلامی در این کشورها دارد و انقلاب اسلامی از مرزهای کشورمان عبور کرده و در دنیا طنین‌انداز شده است.

فرماندار اهر اضافه کرد: با وجود تهدیدهای توخالی دشمنان تکرار تحریم‌ها انقلاب اسلامی به راه خود که ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی است، ادامه می‌دهد و این‌گونه تهدید و تحریم خللی در عزم و اراده ملت ایران نداشته و با گام‌های استوار در حفظ انقلاب توسعه پیشرفت‌ها تلاشی مضاعف خواهیم کرد.

فرماندار اهر در ادامه به آغاز هفته وحدت نیز اشاره کرد و ولایت را نماد وحدت، همدلی، پیشرفت و توسعه کشور ذکر کرد و افزود: باید همه ما با تبعیت از مقام معظم رهبری منویات و رهنمودهای معظم‌له را سرمشق خود قرار دهیم.

وی، در پایان با اشاره به نزدیکی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن به‌عنوان آزمونی دیگر در تحکیم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول