اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد

ارسال 170 اثر به دبیرخانه سراسری منادیان وحدت در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از ارسال 170 اثر به دبیرخانه سومین همایش سراسری منادیان وحدت در استان خبر داد.

ارسال 170 اثر به دبیرخانه سراسری منادیان وحدت در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: در راستای برگزاری همایش یاد شده 180 نویسنده از سراسر کشور شرکت کرده‌اند که تعداد آثار ارسالی این تعداد نویسنده نسبت به دومین همایش منادیان وحدت 112 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه سطح کیفی مقالات ارسالی نسبت به آثار دو همایش گذشته بهتر و مطلوب‌تر بوده است، بیان داشت: از 170 اثر ارسالی 52 اثر مربوط به استان کردستان، 23 مقاله مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد، 21 مقاله مربوط به آذربایجان غربی، 14 مقاله مربوط به استان یزد و 60 مقاله نیز از سایر استان‌های کشور ارسال شده است.

 

وی به ضرورت برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: هفته وحدت دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی و یادگار امام(ره) است و برگزاری همایش سراسری منادیان وحدت گامی ارزنده در راستای بزرگداشت این هفته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: بزرگداشت هفته وحدت بزرگداشت انقلاب اسلامی و قرآن کریم است و حفظ وحدت و همدلی بین مسلمانان از اهداف برگزاری همایش یاد شده است.

 

حجت‌الاسلام صفی‌یاری تصریح کرد: معرفی استان کردستان به عنوان الگویی صمیمی و مهرورزانه بین مسلمانان شیعه و سنی و ایجاد فضای پژوهش در حوزه دین از دیگر اهداف برگزاری همایش منادیان وحدت در کردستان است.

 

وی با اشاره به اینکه همایش منادیان وحدت 17 بهمن ماه در سنندج برگزار می‌شود، ادامه داد: هیئت داوران این همایش از مراجع تقلید استان قم هستند که بر اساس رای داوران از آثار برتر در این همایش تجلیل می‌شود.

 

وی اضافه کرد: سومین همایش منادیان وحدت در موضوعات راهبردهای پیامبر اعظم (ص) در تحقق وحدت و انسجام اسلامی، نقش امام صادق (ع) در تحکیم وحدت و انسجام اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طلیعه بیداری اسلامی، فلسطین، نماد مقاومت و مظهر وحدت اقدام به فراخوان مقاله کرده است.

 

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول