اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز رسانه‌های دیجیتال:

شبکه‌های فارسی‌زبان وحدت جامعه را نشانه گرفتند

خبرگزاری فارس: معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد گفت: شبکه‌های متعدد فارسی‌زبان تلاش دارند که خود را دلسوز ایران معرفی کنند، اما اساسا اختلاف را در میان ملت به راه می‌اندازند.

شبکه‌های فارسی‌زبان وحدت جامعه را نشانه گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد صادق افراسیابی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان کرمان اظهار داشت: یکی از اهداف برپایی چنین نمایشگاه‌هایی جنگ نرم دشمن است، دشمنی که تلاش خود را برای جلب اعتماد مردم گذاشته و باورها و اعتقادات ما را نشانه گرفته است.

وی بیان داشت: شبکه‌های متعدد فارسی‌زبان تلاش دارند که خود را دلسوز ایران معرفی کنند، اما اساسا اختلاف را در میان ملت به راه می‌اندازند.

افراسیابی افزود: در فتنه‌ سال 88 شاهد بودیم که فضای کاملا دوستانه به فضای تفرقه بدل شد و تهران را به آشوب کشیدند.

وی عنوان کرد: در حوزه سایبری، جنگ نرم شدت بیشتری دارد، راه‌اندازی پایگاه‌های متعدد خبری، برچسب‌زنی‌ها به نظام اسلامی، دعوت جوانان به حضور در شبکه‌های اجتماعی غربی، ایجاد هزاران شبکه مستهجن و ... در این راستا است که بخشی از آن تهدید و بخشی دیگر می‌تواند برای ما فرصت باشد.

افراسیابی تصریح کرد: ما می‌توانیم با استفاده از فضای سایبر و دیجیتال در راستای انتقال پیام انقلاب اسلامی برای جوانان خود و حوزه جهانی تبلیغ کرده و پیام ملت ایران را که انقلابی و اسلامی است به دنیا منتقل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران می‌تواند عدالتی که همه مردم به آن اعتقاد دارند را به دنیا منتقل کرده و در این زمینه با جهانیان گفت‌و‌گو کند، زیرا ما دارای تفکر اسلامی ایرانی هستیم و در این جبهه باید تفکر و نگاه جهانی داشته باشیم.

افراسیابی ابراز داشت: جنگ نرم جدی است و‌ باید با همان آرمان‌های شهدا در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در این جبهه حضور داشته و تا پای جان بایستیم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه، معرفی ظرفیت رسانه‌های دیجیتال استان کرمان و کشور به مردم است.

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد بیان داشت: باید از طریق برپایی چنین نمایشگاه‌های، تولیدات رسانه‌های ملی و بومی را به مردم معرفی و فرهنگ‌سازی کنیم.

افراسیابی افزود: بخش عمده جنگ نرم در فضای سایبر رخ می‌دهد، لذا باید این حوزه را تقویت کرد و در نمایشگاه‌های آتی، فضایی برای معرفی پایگاه‌های اینترنتی بومی استان‌ها اختصاص داده شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف دیگر توجه به اقتصاد رسانه‌های دیجیتال است که در این راستا تولیدکنندگان ملی و استانی می‌توانند در یک بازار استانی حضور یافته و تولیدات خود را عرضه کنند و در مجموع موجب پرورش اقتصاد رسانه‌های دیجیتال می‌شود.

افراسیابی تصریح کرد: کشور ما در حوزه بازی‌های رایانه‌ای کاملا خودکفا است و در حوزه نرم‌افزاری به صادرات نیز رسیده است.

وی بیان داشت: محور دیگر برپایی نمایشگاه‌ها، حمایت از مصرف کننده و فراهم کردن امکان دسترسی آسان به امکانات و ابزارهای گوناگون است.

افراسیابی عنوان کرد: این نمایشگاه فرصتی برای استفاده از محصولات کشوری با قیمت نازل و بهرمندی بیشتر آحاد جامعه است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول