اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت هرمزگان خبر داد

حضور ولایتی در همایش وحدت

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت هرمزگان گفت: از مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری و دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی به عنوان مهمان ویژه همایش بیداری وحدت و بیداری اسلامی دعوت شده است.

حضور ولایتی در همایش وحدت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام محمد مریدی در نشستی که با هدف هماهنگی و تشریح برنامه‌های نخستین همایش وحدت و بیداری اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: همایش وحدت و بیداری اسلامی بیستم بهمن‌ماه در بندرعباس با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار می‌‌شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از دو مهمان خارجی از کشورهایی که بیداری اسلامی در آن جریان دارد، برای حضور در همایش دعوت شده است.

مسئول کمیته تقریب همایش وحدت و بیداری اسلامی ادامه داد: هم‌چنین از حضور علی‌اکبر ولایتی مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری و دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی به عنوان مهمان ویژه این همایش دعوت شده است.

مریدی اظهار امیدواری کرد با توجه به مسئولیت دکتر ولایتی، به راهکارها و راهبردهای بسیار خوبی برای وحدت شیعه و سنی در این خطه از کشور دست یافته شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت هرمزگان از تشکیل کمیته‌های امنیت، اجرایی و پشتیبانی، فرهنگی، تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی و اهل سنت برای این همایش خبر داد.

وی با بیان اینکه به دبیری مشاور عالی استاندار مقدمات برگزاری همایش وحدت در حال فراهم شدن است، ابراز داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، جایگاه مهم وحدت و بیداری مسلمانان را بارها متذکر شده‌اند.

مریدی گفت: پس از امام خمینی(ره) نیز رهبر فزرانه انقلاب در پیشبرد سخنان آن بزرگ مرد تاریخ می‌کوشد و همیشه به مبحث وحدت نگاهی عمیق و پیگیر دارند.

نخستین همایش وحدت و بیداری اسلامی در روز بیستم ماه جاری توسط دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت هرمزگان با همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی از جمله استانداری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس برگزار می‌شود.

این همایش به درخواست و پیشنهاد استاندار هرمزگان به مناسبت تقارن هفته وحدت و دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول