اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در آباده

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان آباده از اجرای طرح توزیع رایگان داروهای دامی و مواد ضدعفونی‌کننده و سم مورد نیاز بین دامداران در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در آباده

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، محمد فرخی اظهار داشت: به منظور گرامیداشت هرچه بهتر سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر این طرح‌ها، اکیپ‌های فنی اعزامی دامپزشکی به روستاها، واحدهای دامداری و یا پست‌های دامپزشکی به صورت رایگان دام‌های دامداران منطقه را درمان کرده و مایه‌کوبی می‌‌کنند.

وی شرکت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، هماهنگی با سازمان انتقال خون برای اهدای خون کارمندان، ارسال پیامک به مسئولان، کارکنان و دامداران، تبیین دستاوردهای انقلاب در حیطه خدمات دامپزشکی از راه‌های مختلف و شرکت در راهپیمایی عظیم و باشکوه 22 بهمن ماه و شرکت در مراسم جشن انقلاب را از دیگر برنامه‌های این شبکه در طول دهه فجر عنوان کرد.

این مسئول گفت: دامپزشکی یکی از مهم‌ترین تشکیلات حرفه‌ای است که با ارائه خدمات اجرایی و نظارتی و فنی نقش مهمی در تضمین سلامت غذایی جامعه ایفا می‌کند.

فرخی در پایان از عموم دامداران و روستائیان منطقه خواست با رعایت اصل پیشگیری مقدم بر درمان، به طور حتم با اکیپ‌های مایه‌کوبی دامپزشکی همکاری و دام‌های خود را علیه بیماری‌های مختلف دامی واکسینه کنند.

وی همچنین تأمین و حفظ بهداشت دام و فرآورده‌های دامی، مراقبت، پیشگیری و کنترل بیماری‌های مشترک و امنیت غذایی را از مهم‌ترین محورهای عملکرد دامپزشکی در راستای بهداشت همگانی عنوان کرد.

انتهای پیام/غ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول