اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

خدمات دامپزشکی رایگان در روستاهای فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان فارس گفت: در دهه فجر امسال خدمات درمانی دامپزشکی و واکسیناسیون رایگان در روستاها و مناطق عشایرنشین این استان توسط شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها ارائه می‌شود.

خدمات دامپزشکی رایگان در روستاهای فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، بیژن دهقانی اظهار داشت: پروژه‌های دامپزشکی در سطح استان فارس که در دهه مبارک فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، شامل پست دامپزشکی ایج استهبان با زیربنای 200 مترمربع و با اعتبار 610 میلیون ریال در مرکز بخش ایج و پست دامپزشکی تلمبه‌خانه حسنی ممسنی با زیربنای 120 مترمربع و با اعتبار 380 میلیون ریال در مرکز بخش دشمن‌زیاری ممسنی است.

وی افزود: همچنین پست دامپزشکی اشکنان لامرد با زیربنای 130 مترمربع و با اعتبار 500 میلیون ریال در شهر اشکنان لامرد برای خدمات‌رسانی دامپزشکی به دامداران و بهره‌برداران منطقه احداث شده که در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

دهقانی اضافه کرد: مرکز جمع‌آوری شیر در استهبان با زیربنای 95 مترمربع و با ظرفیت جمع‌آوری پنج تن شیر در روز، میدان عرضه دام به ظرفیت 2 هزار گوسفند و بز در قطب‌آباد جهرم، مرکز بسته‌بندی گوشت سفید و قرمز با ظرفیت 5 تن در روز در نجم‌آباد شیراز نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در این دهه مبارک افتتاح می‌شود.

این مسئول ادامه داد: دو کارخانه تولید خوراک دام و طیور در فتح‌آباد مرودشت و یک کارخانه در تنگ خیاره بیضا هر کدام به ظرفیت 100 تن در روز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

دهقانی تصریح کرد: در طول دهه فجر خدمات درمانی دامپزشکی و واکسیناسیون رایگان در روستاها و عشایر این استان توسط شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها ارائه می‌شود.

مدیر کل دامپزشکی استان فارس تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان در قالب اعزام این خانواده‌ها به مشهد مقدس، برگزاری مسابقه مقاله نویسی، عکس، خاطره و... از دوران انقلاب اسلامی، اعزام جمعی از همکاران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) و شرکت در مراسم غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های این اداره کل ذکر کرد.

انتهای پیام/غ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول