اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی رابر خبر داد

ایجاد میز خدمت در دامپزشکی رابر

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رابر گفت: میز خدمت با هدف تکریم ارباب رجوع در شبکه دامپزشکی این شهرستان راه‌اندازی شد.

ایجاد میز خدمت در دامپزشکی رابر
فاطمه موحدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به بخشنامه‌ای که از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس‌جمهور در زمینه استقرار میز خدمت ابلاغ شد، این مهم در شبکه دامپزشکی رابر عملیاتی شد.

وی به مزایای ایجاد میز خدمت اشاره کرد و افزود: ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور، دریافت مدارک و درخواست‌های متقاضیان، دستیابی آسان و سریع به خدمات دستگاه‌ها و ارائه خدمات به موقع و مؤثر از وظایف میز خدمت محسوب می‌شود.

موحدی تصریح کرد: شبکه دامپزشکی رابر نیز بر اساس وظیفه میز خدمت را در اداره مستقر کرده است و با توجه به اهمیت دولت الکترونیک سعی دارد، با همکاری اداره کل دامپزشکی استان کرمان سیستم اتوماسیون اداری خود را راه‌اندازی کند.

وی اذعان داشت: توجه به امر آموزش کارکنان یکی از راهبردهای اساسی دولت است و هر اندازه کارکنان آموزش دیده در سیستم اداری تربیت شوند، به همان نسبت خدمتگزاری مطلوب به مردم در نظام اداری با ارتقای شاخص‌های بهره‌وری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول