اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام دهه فجر

خدمات درمانی دامپزشکی خراسا‌ن‌جنوبی رایگان ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: دامپزشکی خراسان جنوبی اعلام کرد که خدمات بهداشتی و درمانی دامپزشکی استان در ایام دهه فجر به صورت رایگان ارائه می‌شود.

خدمات درمانی دامپزشکی خراسا‌ن‌جنوبی رایگان ارائه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خراسان‌جنوبی، به منظور گرامیداشت هرچه بهتر سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دامپزشکی استان با اعزام اکیپ‌های فنی به روستاها، واحدهای دامداری و در محل شبکه و یا پست‌های دامپزشکی به صورت رایگان دام‌های دامداران منطقه را درمان و مایه‌کوبی می‌کند.

بر اساس این خبر شرکت گسترده کارکنان در راهپیمائی 22 بهمن ماه، برگزاری مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، ارائه و تبیین خدمات صورت گرفته به مردم، برگزاری مسابقات ورزشی، علمی و آموزشی برای فرزندان و کارکنان شاغل در دامپزشکی استان از دیگر برنامه‌های دهه فجر این نهاد است.

همچنین طی مراسمی سرپرست جدید اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان خراسان‌جنوبی معرفی شد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی طی حکمی محمدعلی بخشی را به عنوان سرپرست جدید اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی منصوب کرد.

محمدعلی رضایی با بیان اهمیت و گستره وظایف اداره نظارت دامپزشکی در زمینه صدور و تمدید مجوزهای بهداشتی واحدهای پرورش دام و طیور بر گستره فعالیت‌های این اداره در زمینه نظارت بر واحدهای توزیع فرآورده‌های خام دامی اشاره کرد.

وی اعمال کنترل‌های دقیق در زمینه صدور مجوزها و همچنین نظارت و کنترل‌های بهداشتی را در پیشگیری از بروز بیماری‌های دامی و مسمومیت‌های جامعه انسانی حائز اهمیت دانست.

در ادامه محمدعلی بخشی به عنوان سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان معرفی شد.

محمد علی بخشی پیش از این به عنوان سرپرست اداره مبارزه با بیماری‌های طیور فعالیت داشته و همچنین کارشناس اداره نظارت دامپزشکی را در سوابق کاری خود دارد.  

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول