اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی کرمان خبر داد

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: به مناسبت دهه فجر خدمات دامپزشکی در مرکز و شبکه‌های استان به مدت یک روز رایگان ارائه می‌شود.

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در دهه فجر
غلامرضا زیدآبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان در تشریح برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر در دامپزشکی استان کرمان اظهار داشت: این ستاد برنامه‌های مختلفی را برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: با بررسی عملکرد سال‌های گذشته دامپزشکی در کنار پیشنهادهای موجود، برنامه‌های این ستاد مصوب و برای اجرا به واحدهای تابعه ارسال شد.

زیدآبادی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در دامپزشکی استان تصریح کرد: در این راستا ارائه خدمات دامپزشکی در روز 12 بهمن ماه در مرکز استان و یک روز در ایام‌الله دهه فجر در تمام شهرستان‌های استان به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدای دامپزشکی، برگزاری مسابقه نقاشی بین فرزندان کارکنان، برپایی نمایشگاه حماسه حضور، ارسال پیامک به مسئولان، کارکنان و دامداران و معرفی هر روز یک کتاب در حوزه انقلاب اسلامی برای کارکنان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره کل دامپزشکی استان کرمان است.

*ارائه رایگان خدمات دامپزشکی در فهرج

رئیس شبکه دامپزشکی فهرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج دام‌های دامداران فهرجی را رایگان ویزیت می‌کند.

مهدی بمان‌دشتی گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج در روزهای 15 و 16 بهمن ماه دام‌های دامداران را توسط درمانگاه دامپزشکی شهرستان فهرج رایگان ویزیت می‌کند.

رئیس شبکه دامپزشکی فهرج بیان داشت: همچنین دام‌های دامداران رایگان واکسیناسیون می‌شوند.

وی با اشاره به دیگر خدمات شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج در ایام‌الله دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: توزیع رایگان دارو بین دامداران صورت می‌گیرد و در این رابطه داروهای آنتی‌بیوتیک اکسی‌تترو تتراسیکلین و داروهای ضدانگل توزیع می‌شود.

بمان‌دشتی افزود: شغل ساکنان روستاهای شهرستان فهرج کشاورزی، دامداری و دامپروری است و شهرستان فهرج یکی از قطب‌های دامپروری و دامداری شرق استان کرمان است.

به گزارش فارس، شهرستان فهرج دارای 150 هزار دام سبک و 12 هزار دام سنگین است.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول