اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

دامپزشکی نقش موثری در تولید غذای طیب دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه قرآن کریم در چند جا بر طیب بودن غذا تاکید کرده، گفت: دامپزشکی نقش موثری در تولید غذای طیب دارد.

دامپزشکی نقش موثری در تولید غذای طیب دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان با بیان فعالیت‌های دامپزشکی در حوزه بهداشت عمومی، نظارت‌های شرعی و بهداشتی دامپزشکی در کشتارگاه‌ها را در تولید غذای طیب موثر دانست.
وی به اهمیت وظیفه دامپزشکی در حوزه غذای مردم اشاره کرد و افزود: قرآن کریم در چند جا به این موضوع خطیر پرداخته و بر طیب بودن غذا تاکید کرده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سجادی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی نیز با ارائه گزارشی به وظیفه دفاتر نمایندگی در اعمال نظارت بر ذبح شرعی اشاره و اقدامات صورت گرفته در این حوزه را مثبت ارزیابی کرد.
رئیس شبکه دامپزشکی سربیشه نیز در جمع برخی مسئولان سربیشه گفت: دامپزشکی سربیشه جزو سه دستگاه برتر در رضایت‌مندی ارباب‌رجوع در سطح استان شده است.
سیدحمید محمدی افزود: براساس نتایج ارزیابی دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان‌جنوبی از عملکرد دستگاه‌ها، این شبکه موفق به کسب رتبه سوم در بین واحدهای تابعه شهرستانی 59 دستگاه‌ اجرایی در سطح استان شد.
وی خاطرنشان کرد: براساس این ارزیابی شبکه دامپزشکی سربیشه در رتبه‌بندی شهرستانی جزو 3 دستگاه برتر با متوسط امتیاز 96.6 درصد معرفی شد.
رئیس شبکه دامپزشکی سربیشه یادآور شد: پیش از این در نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال 88 توسط استانداری خراسان‌جنوبی، دامپزشکی سربیشه رتبه نخست در طرح میزان رضایت‌مندی ارباب‌رجوع در سطح دستگاه‌های شهرستان را کسب کرد.
محمدی با بیان اینکه دامپزشکی سربیشه در راستای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم شهرستان از هیچ کوششی دریغ ندارد، کسب این موفقیت را حاصل همکاری و خدمت‌رسانی همه پرسنل شبکه دامپزشکی دانست.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول