اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌ شرقی:

تمرکززدایی خدمات دامپزشکی آذربایجان ‌شرقی در دستور کار قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان ‌شرقی گفت: اداره کل دامپزشکی این استان مصمم است تا با تمرکززدایی، ارائه خدمات خود به دورافتاده‌ترین روستاهای استان را افزایش دهد.

تمرکززدایی خدمات دامپزشکی آذربایجان ‌شرقی در دستور کار قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، بهراد زندیه مدیرکل دامپزشکی استان در دیدار صمیمانه با فرماندار، بخشداران و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شبستر با اشاره به سیاست‌های دولت خدمتگزار در تمرکززدایی، یکی از اهداف مهم این اداره کل را در زمینه خدمت‌رسانی موثر، ارائه خدمات دامپزشکی استان به دورافتاده‌ترین روستاهای استان برشمرد.
وی تعامل حداکثری با مسئولان منطقه‌ای را عامل اصلی تحقق این هدف دانست و از آنان خواست تا از اهداف و خدمات دامپزشکی حمایت کامل را داشته باشند.
زندیه با اشاره به اینکه دامپزشکی در خط مقدم پیشگیری از بیماری‌ها به ویژه بیماری‌های مشترک بین انسان و دام قرار دارد، افزود: حمایت از دامپزشکی نقش موثری را در ارتقاء شاخصه‌های بهداشت عمومی جامعه خواهد داشت چراکه هزینه‌هایی که در حال حاضر برای بیماری‌ها صرف می‌شود چند برابر هزینه‌ای است که برای پیشگیری از بروز بیماری‌ها لازم است.
علی عقلمند فرماندار شهرستان شبستر نیز نقش دامپزشکی را در پیشگیری از بیماری‌ها و به ویژه بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان حیاتی دانست.
وی با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان شبستر برای برطرف کردن برخی نواقص، مساعدت مدیرکل دامپزشکی استان را خواستار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول