اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان اوقاف کشور:

مکان‌های مذهبی در خنثی کردن تهاجم‌های فرهنگی نقش‌آفرین هستند

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: برپایی برنامه‌های فرهنگی در کنار بقاع متبرکه عاملی برای خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمن است.

مکان‌های مذهبی در خنثی کردن تهاجم‌های فرهنگی نقش‌آفرین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حمیدرضا ابراهیمی در مراسم کلنگ‌زنی ساخت امامزاده اشکونه کوه (نوه امام حسن مجتبی(ع) ) که در محل مدفن این امامزاده برگزار شد، با اشاره به محبت مردم مازندران به خاندان عصمت و طهارت گفت: با توجه به این خصلت مردم مازندران انتظار می‌رود تا در ساخت بقاع و امامزاده‌ها مشارکت فعال داشته باشند.

ابراهیمی در ادامه با بیان بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره تبدیل بقاع به قطب فرهنگی افزود: با ساخته شدن این مکان ارزشی و تبدیل آن به یک قطب فرهنگی و انجام برنامه‌های غنی در این زمینه برای جوانان، اقدام بسیار خوبی در برابر توطئه‌ها، دسیسه‌های دشمن و جنگ نرم خواهد بود.

در ادامه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر نیز گفت: این پروژه در مساحت 890 مترمربع شامل صحن امامزاده و رواق‌ها ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین قبادی عنوان کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این پروژه 600 میلیون تومان بوده که از محل نذورات امامزاده، کمک‌های سازمانی و خیران تامین می‌شود.

قبادی اضافه کرد: امامزاده اشکونه کوه با توجه به اینکه در مسیر گردشگری جواهرده قرار گرفته است، از جمله امامزاده‌های شاخص شهرستان رامسر محسوب می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: عملیات اجرایی این پروژه پس از 22 بهمن سال جاری آغاز شده و هیئت بازسازی متشکل از مدیران و مردم نیز در این شهرستان تشکیل شده که ریاست این هیئت به عهده فرماندار شهرستان رامسر است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول