اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بارش سنگین برف

تردد در محور دماوند ـ فیروزکوه متوقف شد

خبرگزاری فارس: به دلیل بارش سنگین برف که از شب گذشته آغاز شده بود، محور دماوند ـ فیروزکوه مسدود شده و حرکت در این مسیر صورت نمی‏گیرد.

تردد در محور دماوند ـ فیروزکوه متوقف شد

فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون بارش سنگین برف در شمال شرق استان تهران آغاز شده است.

عبیدالله هله‏وندی ادامه داد: این بارش سنگین نزولات آسمانی با تلاش ماموران پلیس راه و راهداری شهرستان دماوند با انسداد مواجه نشده بود اما از ساعات ابتدایی امشب این مسیر محدود شده است.

وی اضافه کرد: به دلیل عدم رعایت قوانین از سوی برخی رانندگان عبوری از این مسیر به رغم تاکیدات مکرر در نصب زنجیر چرخ، موجبات توقف حرکت در محور دماوند ـ فیروزکوه فراهم شده است.

هله‏وندی به رانندگان عبوری از مسیر دماوند ـ فیروزکوه توصیه کرد: فقدان زنجیر‏ چرخ و تایرهای یخ‏شکن، علاوه بر بی‏قانونی حرکت در این مسیر را غیرممکن می‏سازد.

فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند از برخورد با متخلفان خبر داد و افزود: ماموران پاسگاه پلیس راه گیلاوند با هرگونه تخلف در عدم نصب زنجیر چرخ به جد برابر ضوابط برخورد می‏کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر زنجیر چرخ به همراه داشتن وسایل گرمایشی، البسه کافی و لوازم مورد نیاز در سفرهای زمستانی نباید فراموش شود.

انتهای پیام/20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول