اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فهرج خبر داد

نجات 2 خانواده گرفتار در توفان شن/ توقف عبور و مرور در محور فهرج زاهدان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فهرج گفت: نیروهای امدادی دو خانواده گرفتار در توفان شن در محور فهرج به زاهدان را نجات دادند.

نجات 2 خانواده گرفتار در توفان شن/ توقف عبور و مرور در محور فهرج زاهدان
علی رکن‌آبادی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج از کمک‌رسانی به دو خانواده گرفتار در توفان شن در محور فهرج زاهدان خبر داد و اظهار داشت: یک دستگاه وسیله نقلیه که در حال عبور از محور فهرج زاهدان بود، دچار حادثه شده و توفان شن سبب شکستن شیشه آن شده بود که توسط گروه‌های امداد و نجات حاضر در این محور در منطقه شورگز اسکان داده شد.

وی افزود: همچنین یک وسیله نقلیه عبوری که به علت شدت وزش توفان شن در محور فهرج زاهدان متوقف شده بود، به فهرج انتقال داده شد.

توفان شن که از صبح امروز در شهرستان فهرج آغاز شده است، عبور و مرور را در جاده‌های روستایی در بخش مرکزی و بخش نگین کویر شهرستان فهرج با مشکل جدی روبه‌رو کرده است.

شدت وزش توفان در جاده فهرج زاهدان حوالی میل‌نادری تا شورگز از شدت زیادی برخوردار است و موجب کاهش دید به شعاع کمتر از 10 متر شده است که عبور و مرور در این محور را تا اطلاع ثانویی متوقف کرده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول