اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان:

سرنوشت طرح بهشت‌آباد را از استاندار اصفهان بپرسید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: سرنوشت طرح بهشت‌آباد را از استاندار اصفهان جویا شوید و من در این زمینه نمی‌توانم صحبت کنم.

سرنوشت طرح بهشت‌آباد را از استاندار اصفهان بپرسید
محمد علی طرفه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این پرسش که پس از بارندگی‌های اخیر در استان اصفهان، میزان آب پشت سد زاینده‌رود چه تفاوتی در مقایسه با گذشته کرده است، اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر کمک فراوانی به افزایش ذخیره پشت سد کرد به گونه‌ای که 10 میلیون مترمکعب آب به ورودی سد زاینده‌رود افزوده شد.
وی با تاکید بر اینکه پس از پایان کشت پاییزه آب با حداقل میزان در زاینده‌رود جریان می‌یابد، گفت: بحث 35 روز جریان آب در زاینده‌رود که مطرح شده است تنها در مورد کشت پاییزه است و پس از 35 آب زاینده‌رود بسته نمی‌شود.
 
*پس از 35 روز هم آب در کام زاینده‌رود می‌ماند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در ادامه اظهار داشت: در صدد هستیم به منظور جریان آب در زاینده‌رود حتی پس از 35 روز کشت پاییزه، این موضوع را با حداقل آب در زاینده‌رود اداره کنیم.
وی با بیان اینکه از زمان تخصیص آب به کشاورزان برای کشت پاییزه در مجموع حدود 70 میلیون متر مکعب آب از سد زاینده‌رود خارج شده است، تصریح کرد: بارندگی‌های اصفهان با باز شدن آب زاینده‌رود همراه شد که همین مسئله سبب سیرابی شدن بیشتر مزارع از آب باران شد.
 
*پاسخ شبیه به سکوت مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در مورد بهشت‌آباد
طرفه در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که سرنوشت طرح آب‌رسانی بهشت‌آباد پس از صحبت‌های اخیر رئیس جمهور در چهارمحال و بختیاری در نهایت به کجا ختم می‌شود، پس از سکوت با تامل گفت: من در مورد این مسئله اظهار نظر نمی‌کنم و پاسخ پرسش خود را از استاندار اصفهان جویا شوید.
به گزارش فارس، خبرنگار فارس در برابر این پاسخ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان که با گام‌های سریع درصدد بود خود را از پاسخ دادن رها کند، این مطلب را جویا شد که چرا در یک دوره زمانی تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران اصفهانی صحبت از مذاکره با رئیس جمهور و وزیر نیرو در ارتباط با اجرایی شدن طرح بهشت‌آباد داشتند، اما اکنون با سکوت پاسخ‌گوی مردم و رسانه‌ها شده‌اند، گفت: من نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم و صحبت کنم و بازهم تاکید می‌کنم پاسخ خود را از استاندار اصفهان در مورد پروژه آب‌رسانی بهشت‌آباد جویا شوید.
گزارش فارس حاکی از این است که این صحبت‌ها به نوعی سکوت محمد علی طرفه در حالی است که پس از اظهار نظر رئیس جمهور در سفر اخیر استانی خود به  چهارمحال و بختیاری در مورد برداشت آزاد چهارمحالی‌ها از آب زاینده‌رود و اختصاص مازاد آن به دیگر استان‌ها، تنها محمد تقی رهبر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بود که لب به سخن در این زمینه گشود.
در انتقادات این نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی به تصمیم‌گیری در چارچوب منطق تاکید شده بود به گونه‌ای که حقوق مردم در این اظهارنظرها تضییع نشود.
البته هنوز مدتی از صحبت‌های انتقادی رهبر و طرح راهکار وی برای ارائه این مشکلات خدمت رهبر معظم انقلاب نگذشته بود که علیرضا ذاکر اصفهانی در کسوت مدیریت استان اصفهان در شورای اداری استان، پای تریبون آمد و از انتقادات برخی نمایندگان در مورد اظهارات رئیس جمهور انتقاد کرد.
وی که به نقل از برخی سایت‌های خبری در این جلسه به شدت از این گونه اظهار نظرها به شدت برافروخته شده بود، افزود: برخی از افراد مغرض می کوشند تلاش‌های مجموعه مدیران این استان را زیر سوال ببرند، درحالی که بنده و همکارانم به عنوان نمایندگان رئیس جمهور، همانند مسئولان دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی شبانه روز در حال کار، فعالیت و خدمتگزاری برای مردم هستیم.
استاندار اصفهان در این نشست تاکید کرد: آب به اندازه کافی وجود دارد و باید به درستی مدیریت شود و تصمیم نهایی با رئیس جمهور است که همگی باید تابع آن باشیم.
به گزارش فارس، پروژه بهشت آباد با احداث تونل 65 کیلومتری و 13 کیلومتر تونل دسترسی قرار است آب شهرستان اردل را به فلات مرکزی ایران انتقال دهد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول