اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با برگزاری همایش ادیان توحیدی

سایت تخصصی ادیان توحیدی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در همایش ویژه ادیان توحیدی که روز سیزدهم بهمن‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود سایت تخصصی ادیان توحیدی (دبیرخانه ادیان) افتتاح می‌شود.

سایت تخصصی ادیان توحیدی افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فریبزر راهدان در نشست خبری همایش بین‌المللی ادیان توحیدی اظهار داشت: این سایت شامل بخش‌های گوناگون محتوایی و خبری است که فعالیت‌های دبیرخانه ادیان توحیدی را پوشش می‌دهد و افتتاح این سایت جزو ویژه برنامه‌های این همایش است.
وی افزود: دبیر علمی این همایش حجت‌الاسلام ارزانی است و نمایندگان ارشد زرتشتیان، یهودیان و کلیمیان که در کنار مسلمانان زندگی می‌کنند در این مراسم درباره نقش ادیان در گرایش به معنویت و عدالت به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
دبیر اجرایی این همایش تصریح کرد: با توجه به دعوت قرآن به اینکه پیروان ادیان درباره اشتراکات دینی به تعامل بپردازند موضوع‌های انتخاب شده برای این همایش جزو مباحث بین ‌ادیانی است و با حضور نمایندگان ادیان مختلف انتخاب شده است.
وی ادامه داد: به علت فاصله گرفتن انسان مدرن از معنویت و اینکه بعد آسمانی ادیان در موضوع نیایش تجسم زیادی یافته، نیایش به عنوان موضوع نشست بعدازظهر این همایش انتخاب شده که مهمانان ویژه‌ای از کشورهای مختلف در آن حضور دارند.
راهدان در ادامه بیان داشت: اندیشمندان ادیان مختلف حداقل دو مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند که به همراه مقاله‌های نمایندگان اسلامی و متناسب با فرصت موجود در نشست عصر ارائه می‌شود.
وی به برنامه‌های آینده دبیرخانه اشاره کرد و گفت: قصد داریم از سال آینده به صورت ماهانه یک نشست هم‌اندیشی با حضور نمایندگان ادیان برگزار کنیم که بیشتر موضوعات این همایش‌ها در حوزه‌های علمی و فرهنگی ادیان است.
دبیر اجرایی همایش ادیان توحیدی افزود: برگزاری این همایش‌های ماهانه منجر به برگزاری پربارتر همایش سالیانه ادیان توحیدی می‌شود و موضوعات برجسته مطرح شده در آن به عنوان موضوع همایش سالیانه انتخاب می‌شود.
وی با بیان اینکه ویژه‌نامه‌ای برای این همایش به شکل خبرنامه در دست تدوین است، بیان داشت: این خبرنامه تا روز برگزاری همایش آماده می‌شود و پس از همایش نیز خلاصه مقاله‌های ارائه شده و متن سخنرانی‌های علمی همایش در قالب ویژه‌نامه‌ای منتشر می‌شود.
نشست بین‌المللی ادیان توحیدی در سیزدهم بهمن‌ماه امسال طی دو نشست صبح و بعدازظهر با حضور نمایندگان ادیان استان اصفهان و دیگر کشورها در محل هتل آسمان واقع در پل فلزی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول