اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیلم:

جنگ نرم ترفند دشمن در ناامید کردن ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دیلم گفت: تنها گزینه پیش روی دشمن در ناامید کردن ملت ایران استفاده از جنگ نرم و سست کردن پایه‌های ایمان در بین مردم است.

جنگ نرم ترفند دشمن در ناامید کردن ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری صبح امروز در شورای اداری دیلم با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیر آن بر انقلاب‌های مردمی در سراسر جهان گفت: بیداری اسلامی که در مناطق مختلف جهان علیه مستکبران و ظالمان حکومتی رخ داده است متأثر از انقلاب اسلامی بود که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) در بهمن ماه 57 صورت گرفت.

امام جمعه دیلم تصریح کرد: وجه مشترک انقلاب‌های شکل گرفته در مناطق مختلف جهان استفاده از شعائر اسلامی و رهبری هوشمند و شجاع است.

حسینی بوشهری افزود : بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان برای حکام ظالم نشان داد که هیچ وقت مردم تحت حمایت استکبار و ظلم نخواهند بود.

امام جمعه دیلم راه‌اندازی جنگ سخت را برای دشمن پرهزینه توصیف کرد و گفت: تنها گزینه پیش روی دشمن در ناامید کردن ملت ایران استفاده از جنگ نرم و سست کردن پایه‌های ایمان در بین مردم است.

وی برهه زمانی که اکنون در آن قرار داریم را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: مسئولان نظام با ساز و کار مناسب زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم را در انتخابات مهیا کنند تا ناامیدی در دل دشمنان نظام بیشتر شود.

حسینی بوشهری ادامه داد: مردم با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران توانستند در برابر حکومت‌ها ایستادگی کرده و دیکتاتورهای منطقه را نابود کنند.

امام جمعه دیلم افزود: خیزش مردمی که اکنون در سراسر جهان و به خصوص غرب به راه افتاده است، مختص ایران و جهان اسلام نیست و برداشت شده از مفاهیم و الگوهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تاثیری که انقلاب اسلامی ایران بر تعاملات بین‏المللی بر جای گذاشت، تاکید کرد: این تاثیرگذاری در جهان اسلام مشاهده شد و امروز نیز تحولات منطقه و کشورهای آزادی‏خواه برگرفته از همین روحیه است.

حسینی بوشهری افزود: تمام دشمنی‏هایی که امروز شاهد آن هستیم و حرکات دشمن در جبهه‏های سخت و نرم در اصل برای این است که انقلاب اسلامی ایران جهانی نشود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول