اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی بروجن:

بصیرت دینی ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان بروجن گفت: بصیرت دینی، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ضرورت حیاتی به‌منظور مقابله با جنگ نرم دشمن است.

بصیرت دینی ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی جهان‌پناه پیش ازظهر امروز در نشست حلقه‎های صالحین در بروجن، اظهار داشت: افزایش بینش و بصیرت دانش‌آموزان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی استکبار جهانی از مهم‌ترین اهداف برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین در سطح آموزشگاه‌های راهنمایی و دبیرستان این شهرستان به‌شمار می‎رود.

وی استقبال دانش‌آموزان از نشست‌های حلقه‌های صالحین را بسیار خوب و پرشور ارزیابی کرد و گفت: بر اساس نظرسنجی‎های صورت گرفته شرکت‌کنندگان از نحوه اجرای برنامه‌ها رضایت کامل دارند.

جهان پناه در ادامه این نشست با اشاره به مناسبت‌های ماه ربیع‌الاول، گفت: حضرت محمد(ص) در این ماه عزیز چشم به دنیا گشوده و همزمان پایه‌های ظلم و ستم را در دنیا به لرزه انداخته است.

وی، میلاد موسس فقه جعفری حضرت امام صادق(ع) را در این ماه از دیگر نشانه‌های نزول خیر و برکت الهی در ماه ربیع‌الاول عنوان کرد و گفت: لیلةالمبیت نیز در این ماه اتفاق افتاده و نخستین پیشوای شیعیان و نخستین مرد مسلمان عالم نیز در این ماه ولایت‌داری خود را با قرار گرفتن در جای خواب نبی گرامی اسلام و به خطر انداختن جان خود اثبات کرده است.

جهان پناه با تأکید بر ضرورت توسعه بصیرت و مقابله آگاهانه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: ما باید همواره بصیرت و دشمن‌شناسی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم تا بتوانیم به اهداف متعالی نظام دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بصیرت دینی، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ضرورت حیاتی به‌منظور مقابله با جنگ نرم دشمن است.

 فرماندهحوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان بروجن در ادامه با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون افزود: یکی از عوامل مهمی که باعث شد توطئه‌های استکبار جهانی خنثی و انقلاب اسلامی به سلامت از گردنه‌های پرپیچ و خم عبور کند، درایت و بصیرت امام خمینی (ره) بود.

وی، داشتن بصیرت را در این مقطع از انقلاب اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: بی بصیرتی در این شرایط مهم به دین و انقلاب ضربه و آسیب وارد می‌کند.

جهان‌پناه در ادامه رمز موفقیت را پیروی از ولایت دانست و گفت: هدف شهدا برای گام نهادن در عرصه دفاع مقدس این بود که ایرانی آزاد، پرافتخار و اسلامی داشته باشیم و ملت ایران بتوانند در دنیا پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول