اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

80 هزار سایت علیه شیعه بمباران تبلیغاتی می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: بیش از 80 هزار سایت و فضای سایبری علیه شیعه و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت بمباران تبلیغاتی و فرهنگی به راه انداخته‌اند.

80 هزار سایت علیه شیعه بمباران تبلیغاتی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری پیش از ظهر امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خلخال اظهار داشت: در این فضای غبار‌آلود آنچه که دشمن در صدد دستیابی به آن است تهی و خالی کردن اندیشه و باور جوانان از فرهنگ اسلامی – معرفتی است که همیشه نسبت به آن پافشاری کرده و برنامه‌ریزی می‌کنند.
وی یکی از راه‌های مقابله با این هجمه سنگین و جنگ نرم را زنده نگه داشتن یاد شهدا به صورت عاشقانه و عالمانه بیان کرد و افزود: ما نباید از دشمنان خارجی و داخلی خود غافل شویم چرا که آنها تمام تحرکات ما را زیر ذره‌بین گرفته‌اند.
امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به ایام انتخابات پیشرو و تلاش مجدد دشمن برای به راه انداختن جنگ تبلیغاتی و هیاهوی سیاسی بیهوده بیان داشت: دشمن عرصه انتخابات را بهترین فرصت برای ضربه زدن به نظام‌های آزاده دنیا می‌داند و احساس می‌کند انتخابات فرصت درست کردن هرج و مرج، بلوا و شورش و اتهام‌زنی است در حالی که انتخابات در ایران مظهر اخلاق‌مداری و ارزش‌گذاری به پاک‌ترین دستاورد‌ها است.
رشتبری در ادامه سخنان خود به تلاش بیهوده استکبار جهانی در ضربه وارد کردن به آرمانی‌ترین دستاوردهای انقلاب را خاطرنشان کرد و گفت: یکی از دستاوردهای عظیم ملت ایران در عرصه سیاسی و اجتماعی حضور آگاهانه در صحنه انتخابات است که باید در این باب جدی بوده و با تمام توان حاضر شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرماندار شهرستان خلخال نیز در سخنانی از برگزاری اولین یادواره شهدای دوران انقلاب اسلامی در هفتم بهمن ماه خبر داد و اظهار داشت: سردسته این شهیدان مظفر عزیزی در جریان تظاهرات مردم خلخال بود که هفتم بهمن ماه سال 57 به فیض شهادت رسید.
ذبیح‌الله عبداللهی تصریح کرد: همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام روز هفتم بهمن ماه یادواره شهدای فصل زمستان خلخال نیز برگزار می‌شود و عموم مردم به مقام شامخ آنها ادای احترام می‌کنند.
وی در ادامه با گرامیداشت ایام دهه فجر و پاسداشت سالروز قیام مردم خلخال علیه رژیم ستمشاهی در روز هفتم بهمن ماه سال 57 خاطرنشان کرد: مردم شهرستان خلخال همسو با مردم آگاه و با بصیرت کشورمان در سال 57 در یک خیز عمومی به صحنه آمدند و علیه دژخیمان ستم‌شاهی به مبارزه پرداختند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین مورخ و نویسنده خلخالی به سابقه فرهنگ ایثار و شهادت خلخال اشاره کرد و تلاش روحانیون مبارز این شهرستان را در زمان رژیم منحوس پهلوی یادآور شد.
مسعود نقیب افزود: قیام مردم خلخال  که در کنار روحانیت مبارز انجام شد در آذربایجان همتا نداشته به گونه‌ای که مردم خلخال از سال‌های دور شاهد حضور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف بود که در این زمینه روحانیون همیشه پیشتاز بودند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول