اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

چند مسئولی بودن حمل و نقل مشکلات آن را بدون پاسخ گذاشته است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حوزه حمل و نقل عمومی در کشور چند مسئولی است و همین امر سبب پاسخگو نبودن مدیران در این حوزه است.

چند مسئولی بودن حمل و نقل مشکلات آن را بدون پاسخ گذاشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمل و نقل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ، اظهار داشت: در بسیاری از کشورها برای مباحث ترافیکی و حمل و نقل وزیر مربوطه وجود دارد که اختیارات آن به اندازه‌ای است که استانداران را نیز انتخاب می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه باید در کلان‌شهر اصفهان به موضوع ترافیک و حمل و نقل به دلیل مشکل‌هایی که برای شهروندان به وجود آورده است، توجه ویژه‌تری شود، افزود: باید در بسیاری از مدیریت‌های ترافیک در نقاط و خیابان‌های پرتردد تجدید نظر شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: یکی از خیابان‌هایی که از نظر ترافیک وضعیت مناسبی ندارد، خیابان آمادگاه اصفهان به دلیلی وجود مراکز درمانی و مطب‌های پزشکان است که مشکلات ناشی از آن به همین خیابان منتهی نشده و محله‌ها و کوچه‌های اطراف را نیز درگیر کرده است، به گونه‌ای که در صورت بروز حادثه‌ای امکان عبور خودروهای امدادی در این کوچه‌ها وجود ندارد.
وی ادامه داد: باید در قالب طرح یا نظر سنجی میزان ظرفیت یک خیابان برای وجود تعداد مراکز درمانی و مطب پزشکان سنجیده شود تا شاهد یک چنین مشکلات ترافیکی نباشیم.
قربانی تصریح کرد: البته می‌توان در قالب پیش بینی طرحی تعدادی از مطب‌های خیابان آمادگاه را به مکانی دیگر منتقل کرد.
وی تاکید کرد: البته حوزه حمل و نقل عمومی در کشور چند مسئولی است و همین امر سبب پاسخگو نبودن مدیران در این حوزه است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول