اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتوبوسرانی کرمان خبر داد

توسعه خدمات‌رسانی حمل و نقل عمومی در روزهای تعطیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه گفت: برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم شهر کرمان در روزهای تعطیل فعالیت اتوبوس‌ها در مسیر الغدیر به آزادی به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

توسعه خدمات‌رسانی حمل و نقل عمومی در روزهای تعطیل

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، منصور ایرانمنش از فعال شدن یک دستگاه اتوبوس به صورت آزمایشی در روزهای تعطیل در مسیر بلوار رضوان و شهرک الغدیر به سمت میدان آزادی از روز جمعه هفتم بهمن ماه  سال جاری در کرمان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در طول هفته چهار دستگاه اتوبوس به صورت فعال در این مسیر به مردم خدمات لازم را ارائه می کنند، افزود: بر این اساس سعی شد تا در روزهای جمعه نیز یک اتوبوس در این مسیر فعال شود و در صورت استقبال شهروندان از این اقدام، تلاش می‌کنیم تا در مسیرهای دیگر شهر نیز روزهای تعطیل یک دستگاه اتوبوس فعال شود.

ایرانمنش هدف از این اقدام را توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان و گسترش حمل و نقل عمومی و کاهش استفاده از خودروهای شخصی در روزهای تعطیل عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم، خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم تا میزان رضایت مردم از حمل و نقل عمومی افزایش یابد.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول