اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد

آغاز طرح برخورد با شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل عمومی متخلف در البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان البرز از آغاز طرح برخورد با شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل عمومی متخلف در البرز خبر داد.

آغاز طرح برخورد با شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل عمومی متخلف در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، همایون شریفی اعلام کرد: اجرای این طرح به منظور کاهش تصادفات در حوزه ناوگان عمومی حمل بار و مسافر و هم‌چنین برخورد با شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل عمومی متخلف آغاز شده است.

وی با تأکید بر اینکه این طرح به صورت مستمر و جدی در دستور کار این پلیس قرار گرفته است ، اظهار کرد: با وجود اقدامات خوبی که در زمینه بهینه‌سازی وضعیت حمل و نقل عمومی، حمل بار و مسافر در کشور صورت گرفته است اما متاسفانه مشاهده می‌شود که نظارت مناسبی بر نحوه اجرای مقررات مندرج در آیین‌نامه حمل بار و مسافر از سوی شرکت‌ها و مؤسسات مربوط به این حوزه صورت نمی‌گیرد.

این مسئول عنوان کرد: در همین راستا پلیس راه استان البرز برخورد جدی با شرکت‌ها و مؤسسات مذکور را در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه تعداد 324 فقره تخلف توسط این شرکت‌ها و مؤسسات صورت گرفته است که 49 فقره آن در حوزه مسافربری و 275 فقره آن در حوزه باربری بوده است.

شریفی ادامه داد: تخلفات صورت گرفته به سازمان راهداری کشور گزارش و متصدیان مربوطه در کمسیون ماده 12 آیین نامه حمل بار و مسافر حاضر و در مورد آنها تصمیم‌گیری قانونی صورت گرفته شد.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان اظهار کرد: به منظور کاهش و جلوگیری از وقوع تصادفات مربوط به ناوگان عمومی حمل بار و مسافر این طرح دوباره از امروز آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول