اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال آینده صورت می‌گیرد

تاسیس سازمان ترافیک و حمل و نقل در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر زنجان گفت: سازمان ترافیک و حمل و نقل در سال آینده در زنجان تاسیس می‌شود.

تاسیس سازمان ترافیک و حمل و نقل در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا بهرام‌خانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داشتن خودرو، پارکینگ و ملزومات آن یکی از نیازهای اولیه مردم شهر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور ساماندهی نیازهای مردم نیاز به تاسیس سازمان‌هایی است تا به صورت تخصصی به این نیازها رسیدگی کنند، خاطر نشان کرد: تشکیل شورای ترافیک در فرمانداری و استانداری که به صورت مستقیم در دسترس مردم قرار ندارد، در رفع نیازهای آن‌ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر زنجان تصریح کرد: سازمان ترافیک و حمل و نقل در مناطقی از استان که جمعیت زیادی دارد به صورت معاونت ترافیکی و حمل و نقل فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه با تاسیس سازمان ترافیک و حمل و نقل در شهرستان زنجان نیروهای مجرب و کارآزموده در این زمینه به کار می‌گیرند، ادامه داد: فعالیت‌ها با برنامه‌ریزی و طبقه‌بندی انجام می‌شود.

بهرام‌خانی با اشاره به اینکه در سازمان ترافیک و حمل و نقل زنجان واحدهای تخصصی ایجاد می‌شود، اضافه کرد: احداث پارکینگ طبقاتی، رفع مشکلات پارکینگ‌ها، حذف آن‌ها، آمارهای مختلف، اصلاح معبرها، نصب تابلوهای ترافیکی و ... از طریق این سازمان انجام می‌شود.

وی به ایجاد یک شبکه پیام‌گیر در سازمان ترافیک و حمل و نقل زنجان اشاره کرد و گفت: مشکلات از طریق این شبکه‌ ثبت، طبقه‌بندی و رسیدگی می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر زنجان با بیان اینکه 60 درصد از جرایم رانندگی به شهرداری تعلق دارد، خاطر نشان کرد: بخشی از اعتبارات مورد نیاز سازمان ترافیک و حمل و نقل از درآمد تخلفات رانندگی تامین می‌شود.

وی ادامه داد: بخشی دیگر از بودجه مورد نیاز در سازمان ترافیک و حمل و نقل شهر زنجان تعیین و تامین شده است.

بهرام‌خانی با بیان اینکه در تصمیم‌گیری‌ها از تجارب تعدادی از اساتید دانشگاه‌های آزاد و ملی استان استفاده می‌کنند، تصریح کرد: در زمینه آموزش تخصصی همکاران در شهرداری نیز از نیروی آموزشی این اساتید می‌توان استفاده کرده و کلاس‌های مختلفی دایر کرد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول