اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

دلیل اقدامات دشمن علیه کشور ماهیت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: دلیل اقدام کشورهای غربی بر علیه ما وجود ماهیت و ذات انقلاب اسلامی است.

دلیل اقدامات دشمن علیه کشور ماهیت انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در مراسم تجدید میثاق جامعه کار، تولید و تعاون استان اصفهان با شهدا واقع در گلزار شهدای اصفهان بیان داشت: هدف از شکل‌گیری این نشست گرامیداشت ایام بزرگ پاسداشت خون شهدا است.

وی از دلیل انقلاب اسلامی مردم ایران سخن گفت و ادامه داد: عمده‌ترین دلایل انقلاب مردم این است که آنها احساس کردند عزت، شرف، استقلال، فکر و فرهنگشان در آن مقطع زمانی تحت‌الشعاع غرب قرار گرفته است.

استاندار اصفهان با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان افزود: نه تنها در حال حاضر بلکه در 20 سال پیش نیز کشور ما مورد تحریم بین‌المللی قرار گرفت که دلیل اقدام کشورهای غربی بر علیه ما وجود ماهیت و ذات انقلاب اسلامی است.

وی ماهیت انقلاب را برگرفته از حوزه فرهنگ و فکر عنوان کرد و اضافه کرد: ذات انقلاب ما با ماهیت و ذات غرب فرق داشته و در تعارض بوده و تمام این دعواها نیز به دلیل این تفاوت‌ها است.

ذاکر اصفهانی اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی ما به اهداف خود به صورت کامل برسد تأثیرات آن را در سایر نقاط دنیا می‌بینیم، همان‌طور که در حال حاضر نیز شاهد این تأثیرات هستیم.

وی از تغییرات به وجود آمده در نقاط مختلف دنیا سخن گفت و بیان داشت: نه تنها در کشورهای اسلامی اقداماتی انجام شده بلکه در اروپا و در آمریکا از جمله جنبش وال‌استریت نیز از اتفاقاتی است که به صورت مقطعی و صوری نبوده و به عنوان یک چالش بزرگ بر سر راه این کشور قرار گرفته است. این جنبش در آمریکا ارکان نظام سرمایه‌داری در آمریکا را به چالش کشانده است.

این مقام مسئول گفت: شعار کشورهایی که در این روزها با تحول همراه بوده نزدیک شعارهای ما در دوران انقلاب اسلامی است.

ذاکر اصفهانی از رشد و ترقی کشور در  بعد از انقلاب اسلامی سخن گفت و اظهار داشت: تعداد اماکن ورزشی کارگران اصفهان قبل از انقلاب یک باشگاه بوده که بعد از انقلاب به چهار باشگاه افزایش پیدا کرد که از دولت نهم تاکنون نیز تعداد هفت باشگاه ورزشی کارگران در استان اصفهان احداث شده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول