اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

مستکبران از حرکت انقلاب در کشورهای اسلامی نگرانند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری هرمزگان گفت: دنیای استکبار و متحدانش از گسترش حرکت انقلاب در کشورهای اسلامی نگرانند.

مستکبران از حرکت انقلاب در کشورهای اسلامی نگرانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر خمیر، عبدالرضا ناطق ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی بندر خمیر اظهار داشت: راه امروز انقلاب، همان راه روشن و سرنوشت‌ساز و مترقی امام خمینی(ره) برای به کمال رساندن انسان است و دنیای استکبار و متحدانش از گسترش این حرکت انقلاب در کشورهای اسلامی نگران هستند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب، اعتقادات و باورهای دینی ملت ایران را نشانه گرفته‌اند، غافل از اینکه این ملت با اعتقاد راسخ و پیروی از منویات رهبری بار دیگر فتنه و توطئه دشمنان را بی‌اثر خواهند کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان ادامه داد: 33 سال از عمر پر برکت نظام شکوهمند اسلامی گذشته و امروز با ورود به 34 سالگی انقلاب، نام ایران در بلندای موفقیت‌های عظیم علمی و به عنوان یک کشور تاثیرگذار در مناسبات بین‌المللی همانند خورشید می‌درخشد. 

این مسئول بیان داشت: حضور مردمی، رهبری پیامبر گونه امام راحل(ره) و برخورداری از مکتب ایدئولوژی سه رکن اصلی و اساسی انقلاب اسلامی است که در دیگر انقلاب‌های جهان مشاهده نمی‌شود.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر دراستان اضافه کرد: افتتاح این طرح‌ها نشان از توجه ویژه دولت عدالت محور به مناطق محروم و کمک به مناطق کمتر توسعه یافته است.

ناطق ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن طرح‌های جدید شاهد تحول اساسی در زیرساخت‌های عمومی استان و شهرستان‌ها باشیم.

یادآور می‌شود امروز با حضور مسئولان استانی و مقامات محلی ده‌ها پروژه در بندر خمیر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول