اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه اردکان:

انقلاب اسلامی مکتب تشیّع را در جهان تقویت کرد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه اردکان گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت مکتب تشیّع در جهان است.

انقلاب اسلامی مکتب تشیّع را در جهان تقویت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیداسماعیل شاکر پیش از ظهر امروز در گردهمایی رابطان ایثارگران ادارات، کارخانجات و محلات شهرستان اردکان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمام نقاط دنیا طلاب علوم دینی مشغول به تحصیل و در حال گسترش و تقویت مکتب تشیع در جهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت کار عالمانه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در انقلاب، مکتب تشیع حتی به جاهایی رسیده که ساکنان آن کشورها و مناطق حتی نام اسلام را تا قبل از آن نشنیده بودند.

شاکر تقویت مکتب تشیّع را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی پس از 1400 سال عامل گسترش مکتب شیعی است.

رئیس مجتمع آموزش عالی اردکان نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران هزار شهید گلگون‌کفن است و اگر امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت می‌کند، حاصل جان‌فشانی شهدای گران‌قدر انقلاب و دفاع مقدس است.

غفوری‌چرخاب، فداکاری ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس را نشأت گرفته از فرهنگ ناب انقلاب اسلامی دانست و افزود: تمام کسانی که در دوران جنگ جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به جنگ دشمنان اسلام رفتند، در مکتب انقلابی امام راحل پرورش یافته بودند و اطاعت از ولایت فقیه را بر خود واجب می‌دانستند.

غفوری چرخاب در بخش دیگری از سخنان خود تحولات ایجاد شده در خاورمیانه را متأثر از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: وقتی الگویی مثل انقلاب اسلامی در جهان مطرح است و مستکبران نمی‌خواهند آن را ببینند، مردم دنیا به خواست خدا به صورت ناخودآگاه به آن متمایل می‌شوند.

به گزارش فارس، هفتمین گردهمایی رابطان ایثارگران ادارات، کارخانجات و محلات شهرستان اردکان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی به همت مجتمع آموزش عالی اردکان با حضور جمعی از مسئولان و بیش از 70 نفر از ایثارگران اردکانی برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول