اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر صورت می‌گیرد

صبای قم به دنبال دوازدهمین برد در اهواز

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر ششمین تیم جدول رده‌بندی به دنبال کسب دوازدهمین برد این فصل تلاش می‌کند.

صبای قم به دنبال دوازدهمین برد در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در حالی در هفته هشتم از دور برگشت رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اهواز برگزار می‌شود که اختلاف امتیازات دو تیم در جدول رده‌بندی هفت امتیاز است.

در شرایط فعلی و تا پیش از این دیدار، صبای قم با کسب 41 امتیاز از 24 مسابقه در مکان چهارم جدول رده‌بندی ایستاده است و از فولاد خوزستان که با کسب 34 امتیاز از همین تعداد مسابقه در مکان ششم جدول رده‌بندی ایستاده است، دو پله بالاتر قرار دارد ولی هر دو تیم هنوز به صعود به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر امیدوارند.

*برتری صبا در آخرین جدال دو تیم در قم

صبای قم و فولاد خوزستان در حالی این هفته در دیدار برگشت خود از یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر می‌روند که آخرین بازی دو تیم در شهر قم با برتری صبا به پایان رسیده است. 

صبای قم در روز سوم مهر ماه سال جاری در دیدار رفت یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور توانست با یک گل از سد میهمان خود فولاد خوزستان عبور کند اما پیش از آن دو تیم در لیگ برتر بارها با یکدیگر روبه‌رو شده بودند و آخرین بار فولادی‌ها در شهر اهواز دو فصل قبل موفق به شکست دو بر یک تیم فوتبال صبای قم شده‌اند.

*عملکرد قابل قبول شاگردان ویسی در میهمانی رقبا

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته هشتم از دور برگشت لیگ یازدهم جام خلیج فارس از دوشنبه این هفته آغاز می‌شود و صبا در اهواز بازی سیزدهم خارج از خانه خود را برگزار می‌کند.

در حالی که قرار است این مسابقه از ساعت 16 عصر روز پنجشنبه بیستم بهمن ماه در ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شود، شاگردان ویسی برای سیزدهمین بار در لیگ یازدهم در میهمانی یکی از رقبای لیگ برتری به میدان می‌روند.

صبا پیش از این در دیدارهای خارج از خانه خود در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با کسب پنج پیروزی، سه تساوی و سه باخت موفق به کسب 18 امتیاز از بازی‌های خارج از خانه شده است.

*تلاش صبا برای رسیدن به سپاهان، استقلال و تراکتورسازی

صبای قم در دیدار عصر پنجشنبه این هفته با تیم فوتبال فولاد خوزستان برای رسیدن به امتیازات سه تیم بالاتر از خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر تلاش می‌کند.

در حالی که صبای قم از دیدارهای قبلی خود در خارج از خانه سه باخت در لیگ برتر برابر تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی، پیروزی تهران و شاهین بوشهر کسب کرده است، آخرین بار در هفته بیست و سوم در خارج از خانه مقابل ملوان تن به شکست یک بر صفر داد تا پنجمین باخت این فصل را نیز بپذیرد، در حالی که هم‌اکنون تیم‌های سپاهان و استقلال با 46 و تراکتورسازی با 43 امتیاز بالاتر از صبای 41 امتیازی هستند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول