اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صبای قم:

صبا در وضعیت خوبی به سر می‌برد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای کسب سه امتیاز بازی با تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان به میدان رفته بودیم چرا که شناخت خوبی از این تیم داشتیم و با این برد صبا بار دیگر وضعیت خود را سر و سامان داد.

صبا در وضعیت خوبی به سر می‌برد

عبدالله ویسی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در نیم فصل نخست و همچنین مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو بازی با تیم مس سرچشمه کرمان داشتیم و به همین خاطر خصوصیات تک تک بازیکنان این تیم را شناخته و با نوع بازی و بازیکنان این تیم نیز آشنایی کامل داشتم.

وی افزود: در دو سه بازی قبل کمی با بداقبالی مواجه شدیم و در هفته‌های پر التهاب لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم اما تیم ما در مجموع شرایط بسیار خوبی داشت و در ادامه لیگ برتر برابر مس سرچشمه کرمان شرایط بهتری پیدا کرد و با تلاش بازیکنان به سه امتیاز ارزشمند دیدار حساس هفته بیست و چهارم دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: مس سرچشمه کرمان که در حال حاضر تیم هجدهم جدول رده‌بندی است شرایط نامطلوبی داشت و این اختلاف در جدول رده‌بندی موجب شده بود دیدار دو تیم حساسیت‌های زیادی داشته باشد.

وی ادامه داد: صبای قم در دیدار رفت موفق شد، تیم مس سرچشمه کرمان را شکست دهد و همین امر به بازیکنان صبای قم روحیه بسیار خوبی در آستانه این دیدار بخشیده بود و در حال حاضر با این پیروزی بار دیگر تیم ما که فصل موفقی را پشت سر گذاشته است اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

ویسی خاطر نشان کرد: بازی با مس سرچشمه کرمان در روز پنجشنبه به هیچ عنوان آسان نبود زیرا به همان اندازه که سه امتیاز این دیدار برای ما حائز اهمیت بود، آنها نیز برای کسب سه امتیاز تلاش کردند و این امر موجب شد که این دیدار با حساسیت بیشتری برگزار شود، به خصوص اینکه ما می‌دانستیم مس سرچشمه کرمان برای بقا در لیگ برتر انتحاری بازی می‌کند.

وی ابراز داشت: باید سه امتیاز دیدار با مس سرچشمه کرمان را کسب می‌کردیم زیرا در جدول فاصله امتیازها با سه تیم بالاتر نزدیک است و به نوعی پیروزی در این دیدار بسیار ارزش داشت و در هفته‌های آینده زمینه صعود تیم فوتبال صبای قم به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی را نیز فراهم می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم یادآور شد: با رفع محرومیت علی مولایی در دیدار برابر فولاد خوزستان می‌توانیم از وی در ترکیب اصلی تیم استفاده کنیم اما مرتضی کاشی و اکبر صادقی را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم.

وی با اشاره به بازی قابل قبول تیمش در مصاف با مس سرچشمه کرمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر یادآور شد: در این دیدار کمی بداقبال بودیم که نتوانستیم به پیروزی پر گل برسیم، زیرا بارها موقعیت گلزنی به دست آوردیم و با بداقبالی آنها را از دست دادیم اما مهم سه امتیاز بود که از این دیدار کسب کردیم.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول