اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال/

صبای قم سنگین‌ترین شکست فصل را مقابل حفاری پذیرفت

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم سنگین‌ترین شکست خود در لیگ سیزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور را برابر حفاری اهواز پذیرفت.

صبای قم سنگین‌ترین شکست فصل را مقابل حفاری پذیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، پنجشنبه شب هفته هشتم خود را با برگزاری چهار مسابقه پیگیری کرد و طی آن در یکی از مهم‌ترین دیدارها، جدال تیم‌های بالانشین صبا و حفاری به سود اهوازی‌ها به پایان رسید.

صبای قم و حفاری اهواز که تا پیش از جدال حساس خود در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در فاصله دو امتیازی یکدیگر قرار داشتند، در این دیدار بازی جذابی را به نمایش گذاشتند که در نهایت شکست خانگی صبا رقم خورد.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتسال صبای قم بار دیگر در ادامه نتایج دور از انتظار خود در دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که عملکردی متفاوت با نوع نتیجه گرفتن خیره‌کننده آنها در نیم فصل نخست رقابت‌ها را نشان می‌دهد، در خانه با نتیجه سنگین شش بر دو مغلوب تیم فوتسال حفاری اهواز شدند تا هفتمین بار در لیگ سیزدهم ببازند.

صبایی‌ها در این دیدار خانگی که البته به دلیل همزمانی با مسابقه صبای قم و مس سرچشمه کرمان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حضور اندک تماشاگران قمی حاضر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، نتوانستند از فرصت میزبانی بهره ببرند و در نهایت دیداری که در آن هشت گل به ثمر رسید را شش بر دو واگذار کردند، نتیجه‌ای که کاملا دور از انتظار بود.

در این مسابقه علی ابراهیم بیگی دو گل برای صبای قم به ثمر رساند ولی با گل‌هایی که فرید نمازی، مجتبی مریدی زاده،  فرهاد توکلی و محمد صفری ( هر کدام دو گل) به ثمر رساندند، شاگردان سیدمهدی ابطحی باخت بازی رفت را به خوبی در قم جبران نکردند.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم فوتسال صبای قم به انجام رسید که صبایی‌ها در دیدار رفت خود با حفاری اهواز که در سالن گاز شهر اهواز برگزار شد، موفق به شکست چهار بر سه تیم فوتسال حفاری اهواز و کسب سه امتیازی بازی شده بودند.

مسابقه بیست و یکم دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و تیم‌های رده‌های چهارم و ششم جدول رده‌بندی در فاصله دو امتیازی یکدیگر و در تلاش برای کسب سه امتیاز و قرار گرفتن در مکان چهارم جدول رده‌بندی به مصاف یکدیگر رفتند که با این نتیجه حفاری اهواز با 37 امتیاز به مکان چهارم آمد و صبای قم با 36 امتیاز در جایگاه پنجم جای گرفت.

در حالی که در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم‌های منصوری قرچک، گیتی پسند اصفهان و ماهان اصفهان در مکان‌های اول تا سوم قرار دارند، سایر بازی‌ها امروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول