اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم صبای نوین قم:

هدف صبای نوین سازندگی در فوتبال قم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: هدف مهم مجموعه صبای نوین در مسابقات این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان سازندگی در فوتبال قم است.

هدف صبای نوین سازندگی در فوتبال قم است
عباس رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: در هیچ کدام از بازی‌های این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به کمتر از پیروزی راضی نبوده‌ایم و به همین خاطر از تمام بازیکنانی که در مصاف با حریفان حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ امسال استفاده کرده‌ام، به خاطر بازی خوبشان تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: حتی در دیدار با تیم سفیدرود آستانه با اینکه می‌توانستیم حریف خود را با بیش از دو گل شکست دهیم اما همه آنهایی که در مجموعه ورزشی تختی قم حاضر بودند و از نزدیک بازی را تماشا می‌کردند، دیدند که ترجیح دادیم سه امتیاز را بگیریم تا با شرایط جسمانی بهتر برای دو بازی سخت آینده با تیم‌های اول و دوم جدول آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم اضافه کرد: در دیدار با سفیدرود آستانه دو بر صفر جلو بودیم و به راحتی می‌توانستیم با تفاضل گل بالا حریف را شکست دهیم اما حریف هم تیم سرسختی بود زیرا تنها باخت ما در دور رفت مرحله گروهی را این تیم رقم زد.

وی با بیان اینکه از بابت امیدواری به صعود به مرحله بعد خوشحالم و مطمئنا تا پایان لیگ آزادگان نیز با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم، ابراز داشت: در دیدار با نماینده آستانه از همان ابتدا با ارائه بازی بسیار خوب و قدرتمندانه شرایط پیروز شدن و کسب سه امتیاز این مسابقه را داشتیم و حتی می‌توانستیم بر تعداد گل‌های زده خود بیفزاییم.

رحمانی افزود: نتیجه به دست آمده برابر تیم های شاهین تهران، آرمین قزوین و سفید رود آستانه در سه هفته اخیر مسابقات مرحله گروهی لیگ آزادگان برای ما خوب و قابل قبول بود زیرا تیم ما با خلق فرصت‌های بسیار خوب برای کسب سه امتیاز اشتیاق زیادی از خود نشان داد و بازیکنان ما در تمام لحظات هر سه مسابقه بازی بهتری نسبت به حریفان به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به دو دیدار حساس با تیم‌های بالانشین استقلال ساری و شهرداری لنگرود، تصریح کرد: تیمی مانند صبای نوین قم که در مسابقات امسال با تکیه بر استعداد و توانمندی جوانان شایسته فوتبال قم توانسته است در سطح بالایی ظاهر شود، قطعا داعیه صعود به لیگ دسته دوم را دارد.

سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم در ادامه در مورد دیدار آینده تیمش برابر رقبای این گروه، تصریح کرد: ابتدا در دیداری که از هفته هجدهم مرحله گروهی مسابقات در ساری برگزار می‌شود باید با استقلال این شهر بازی کنیم که تنها هدف ما کسب نهمین برد این فصل است.

وی خاطر نشان کرد: شناخت خوبی از تیم فوتبال استقلال ساری صدرنشین گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ آزادگان دارم و بازی‌های این تیم را نیز به خوبی زیر نظر گرفته‌ام، ضمن اینکه خوب می‌دانم در این دیدار به دنبال چه هدفی هستیم.

تیم فوتبال صبای نوین قم عصر سه‌شنبه هجدهم بهمن ماه در هفته هجدهم مسابقات لیگ آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور در مقابل تیم استقلال ساری صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول