اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دهم لیگ برتر نوجوانان/

صبای قم مغلوب لاله اصفهان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بر خلاف بازی رفت مقابل لاله اصفهان بازی خوبی به نمایش نگذاشت و با چهار گل تن به شکست داد.

صبای قم مغلوب لاله اصفهان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نوجوانان صبای قم در میهمانی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در خانه تیم فوتبال نوجوانان لاله اصفهان نتوانستند حتی گوشه‌ای از بازی خوب دور رفت را به نمایش بگذارند و به ناچار تن به شکستی سنگین دادند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال نوجوانان پتوی لاله اصفهان قرار گرفت  و در حالی که از 9 مسابقه قبل خود دو بار به فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و یک بار نیز به مس کرمان باخته بود، این بار مغلوب پتوی لاله اصفهان شد.

مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور، پنجنشنبه شب وارد هفته سوم از دور برگشت خود شد و طی آن صبای قم در دیداری خارج از خانه به مصاف پتوی لاله اصفهان رفت و با نتیجه سنگین چهار بر یک تن به شکست داد.

شاگردان غلام‌رضا کاظمی در تیم فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه صبای قم دور برگشت مرحله گروهی را چندان خوب آغاز نکرده‌اند و در حالی که از دو بازی قبل خود هنوز موفق به کسب پیروزی نشده بودند، باز هم بازی دیگری را با ناکامی سپری کرده و این بار در مصاف با تیم فوتبال نوجوانان پتوی لاله اصفهان چهارمین شکست فصل را تجربه کردند.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم فوتبال رده سنی نوجوانان پتوی لاله اصفهان برگزار شد و به سود میزبان به پایان رسید که اصفهانی‌ها در دیدار رفت خود با صبای قم که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، با دو گل برابر صبای قم تن به شکست داده بودند.

با این حال دیدار برگشت دو تیم حکایت دیگری داشت و تیم‌های رده‌های دوم و پنجم جدول رده‌بندی در تلاش برای کسب سه امتیاز و جبران امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبلی خود بازی بسیار مهمی را در هفته دهم برابر یکدیگر برگزار کردند که در هر نیمه میزبان دو بار دروازه صبا را گشود تا بازی برگشت را به تلافی باخت بازی رفت به سود خود به پایان برساند.

نیمه نخست این دیدار با اینکه با زدن یک گل از سوی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم همراه بود اما آنها در روزی که هرگز فروغ گذشته را نداشتند، دو بار دروازه خود را به روی بازیکنان تیم پتوی لاله اصفهان باز شده دیدند و با دو گلی هم که در نیمه دوم درون دروازه صبا قرار گرفت، به سنگین ترین شکست این فصل خود راضی شدند.

در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر رده سنی نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور امسال 16 تیم حضور دارند که در دو گروه هشت تیمی بازی‌های مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول