اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مس سرچشمه:

علاقه‌ای به از دست دادن امتیاز دیدار با صبا نداریم/شاید انتحاری بازی کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل باشگاه مس سرچشمه گفت: هیچ علاقه‌ای به از دست دادن امتیاز در دیدار برابر صبای قم نداریم و با توجه به نیاز مبرم‌ سه امتیاز این بازی، شاید در این مسابقه بازی انتحاری را در دستور کار خود قرار دهیم.

علاقه‌ای به از دست دادن امتیاز دیدار با صبا نداریم/شاید انتحاری بازی کنیم
حسین منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مس سرچشمه در برابر صبای قم اظهار داشت: این مسابقه حکم مرگ و زندگی باشگاه مس سرچشمه را دارد، بازیکنان ما باید با تلاش، کوشش و بدون توجه به جایگاه تیم در جدول مسابقات تمام توان خود را برای پیروزی تیم در این دیدار به کار گیرند، زیرا این بازیکنان توانایی اثبات شایستگی‌های خود را دارند.

وی افزود: بازیکنان تیم و اعضای کادر فنی باید بدون توجه به جایگاه تیم و بازی در زمین حریف تنها برای موفقیت و رهایی تیم از انتهای جدول تلاش خود را به کار گیرند و با نمایش یک بازی فوق‌العاده فعل خواستن را برای ماندن در لیگ به خوبی صرف کنند.

منصوری همچنین با بیان اینکه بازی حساب شده و منطقی و کسب یک پیروزی روحیه تیمی ما را از شرایط کنونی خارج می‌کند، گفت: شاید در این مسابقه بنا به تشخیص کادر فنی بازی انتحاری را در دستور کار خود قرار دهیم، ما هیچ علاقه‌ای به از دست دادن امتیاز در این مسابقه نداریم.

مدیر‌عامل باشگاه مس سرچشمه همچنین با اشاره به دیدار مس سرچشمه و شاهین بوشهر اظهار داشت: در این مسابقه بازیکنان ما هرچه زدند به در بسته خوردند و بوشهری‌ها نیز با استفاده از تک موقعیت خود همه شرایط بازی را تغییر دادند‌، به نظر من نتیجه عادلانه برای این بازی تساوی بود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول