اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال/

صبای قم بار دیگر مدعی شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از بیست و چهارمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سد مس سرچشمه کرمان گذشت.

صبای قم بار دیگر مدعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای رسیدن به مدعیان قهرمانی در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و کاهش اختلاف خود با سه رقیب بالای جدول با عبور از سد مس سرچشمه کرمان بار دیگر مدعی شد.

مسابقه صبای قم و مس سرچشمه کرمان همزمان با دو مسابقه دیگر از دیدارهای روز نخست هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب برگزار شد و طی آن صبای قم در دیداری داخل خانه میهمان خود تیم فوتبال مس سرچشمه را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

صبای قم بعد از اینکه در سه هفته متوالی رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور نتوانست برابر سایپا، شاهین و ملوان به پیروزی برسد، با عبور از سد مس سرچشمه کرمان به یازدهمین پیروزی خود در لیگ یازدهم دست یافت.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس سرچشمه کرمان از هفته هفتم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی شاگردان عبدالله ویسی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار شد که دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش صبا موفق به شکست تیم هشت نفره مس شد.

در این دیدار که داور مسابقه بارها بازیکنان دو تیم را  کارت‌های زرد و قرمز جریمه کرد، ابتدا و در دقیقه سوم این تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان بود که با هنرنمایی مجید باجلان از روی یک ضربه آزاد موفق به گشودن سنگر صبا شد.

در نیمه نخست اخراج علی سامره یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازی بود اما در ثانیه‌های تلف شده این نیمه صبای قم موفق شد توسط سید مرتضی‌ هاشمی‌زاده به گل تساوی بخش این دیدار دست یافته و در نیمه نخست بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم خطای هند عمد از سوی مدافع تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان نه تنها این تیم را 9 نفره کرد بلکه یک پنالتی دیگر تقدیم صبای قم کرد که این بار غلامرضا عنایتی با اینکه دو بار مجبور به پنالتی زدن شد، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه بازی باز هم بهترین گلزن صبای قم در متن حرکت به سمت دروازه حریف قرار گرفت و با پاس‌ هافبک‌های تیمش موفق شد دروازه تیم مس سرچشمه کرمان را برای بار سوم نیز باز کرده و پیروزی سه بر یک صبا را رقم بزند، ضمن اینکه بعد از این گل سومین اخراج نیز در تیم مس سرچشمه کرمان رخ داد و این تیم ناگهان هشت نفره شد.

صبای قم با این پیروزی 41 امتیازی شد و با کاهش اختلاف خود با سه تیم بالای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مکان چهارم باقی ماند تا به روزهای آتی لیگ یازدهم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوارتر بماند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول