اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بدمینتون استان قم:

صبای قم برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدمینتون استان قم از حضور پرقدرت تیم صبای قم در مسابقات فصل جدید لیگ شنا دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور و تلاش برای صعود به لیگ برتر خبر داد.

صبای قم برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند
حامد شعبانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های بدمینتون کشور، شهر جهرم میزبان رقابت‌های گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون، تیم صبا با ترکیبی از نفرات مستعد و توانمند بدمینتون قم و بعد از پشت سر گذاشتن اردوها و تمرینات بسیار خوب و منظم، آماده حضوری قوی در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول بدمینتون کشور شده است.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم افزود: رقابت‌های این دوره لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم شرکت‌کننده از استان‌های سراسر کشور در دو گروه برگزار می‌شود که در هر گروه شش تیم به رقابت‌ خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی هیئت برای حمایت از تیم صبا در راه صعود به لیگ برتر، اضافه کرد: مرحله نخست این رقابت‌ها در شهر جهرم در حالی انجام خواهد شد که طی آن بدمینتون بازان صبای قم در دو بخش انفرادی و دو نفره با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

شعبانیان در ادامه به نحوه تقسیم تیم‌های شرکت کننده در لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور در گروه‌های دو گانه اشاره ‌و عنوان کرد: تیم بدمینتون صبای قم در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های بدمینتون شهید رجائی قزوین، شهرداری جهرم، کیمیاکاران گرگان، نماینده اصفهان و نماینده تهران همگروه است و برای کسب جواز صعود به مرحله بعد جدال سختی با رقبا خواهد داشت.

وی بیان کرد: در این رقابت‌ها بهترین‌ها و بدمینتون بازان نخبه این رشته در ترکیب تیم بدمینتون صبای قم حضور دارند و این فرصت خوبی برای نشان دادن استعداد و توانمندی بدمینتون بازان قم در راه صعود به لیگ برتر خواهد بود.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم در ادامه به تیم‌های حاضر در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول قهرمانی بدمینتون کشور اشاره و اظهار کرد: در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های شرکت نفت سپاهان خراسان رضوی، نماینده زنجان، هما پلاست شیراز، لوله پاسارگاد اصفهان، نماینده البرز و نماینده یزد پیکار می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری پیکارهای فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: تیم‌هایی که در گروه‌های دو گانه حضور دارند، برای کسب جواز صعود از مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند.

12 تیم حاضر در دیدارهای مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور، با قرار گرفتن در دو گروه شش تیمی مسابقات را دنبال می‌کنند که از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله نهایی را از آن خود می‌کنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول