اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود بودجه

میدان ورودی شهر داورزن نیمه‌ کاره رها شده است

خبرگزاری فارس: شهردار داورزن گفت: با وجود توصیه‌های استاندار در ارتباط با زیباسازی و ایمن‌سازی ورودی شهرهای استان میدان ورودی این شهر به دلیل کمبود بودجه نیمه کاره رها شده ‌است.

میدان ورودی شهر داورزن نیمه‌ کاره رها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، علی قاسمی پیشرفت پروژه‌های عمرانی این شهر  را بسیار کند ارزیابی کرد و اظهار داشت: با وجود توصیه‌های استاندار در ارتباط با زیباسازی و ایمن‌سازی ورودی شهرهای استان میدان ورودی این شهر به دلیل کمبود بودجه نیمه کاره رها شده است.

شهردار داورزن افزود: حدود 2 میلیارد ریال بودجه برای انجام این پروژه لازم است که تا کنون تنها مبلغ 500 میلیون ریال یعنی 25 درصد آن از طریق اعتبارات استانی جذب شده است.

قاسمی ادامه داد: طرح توسعه معابر شهری با بودجه پیش‌بینی شده 116 میلیون ریال یکی از فعالیت‌های شهرداری است که پیمانکار آماده شروع آن است.

شهردار داورزن بودجه سال 90 شهرداری داورزن را 8 میلیارد و 900 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: تنها در حدود 50 درصد این بودجه محقق شده که 4 میلیارد ریال آن به بخش عمران تخصیص شده است.

قاسمی ایجاد منابع درآمد پایدار برای شهرداری داورزن را مهم‌ترین هدف خود در سال 91 اعلام کرد.

شهردار داورزن از بهره‌برداری پروژه جایگاه سوخت سی‌ان‌جی این شهر در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: شهرداری با واگذاری زمین مورد نیاز در این پروژه مشارکت کرده است.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول