اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهردار سورک صورت گرفت

تشکیل گروه مشاوران شهرداری مرکز شهرستان میاندرود

خبرگزاری فارس: از سوی شهردار سورک، گروه مشاوران شهرداری مرکز شهرستان میاندرود تشکیل شد.

تشکیل گروه مشاوران شهرداری مرکز شهرستان میاندرود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، شهردار سورک با تشکیل گروه مشاوران جوان، طی حکمی محبوب اکبری را به سمت مشاور خود در امور جوانان معرفی کرد.

سید محمد انصارالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندرود با اشاره به لزوم بهره‌گیری از نظرات و پتانسیل نیروهای جوان در مورد انتخاب اکبری به عنوان رئیس گروه مشاوران جوان افزود: این انتخاب با توجه به تعهد، روحیه تلاشگری و مسئولیت‌پذیری وی بوده است.

وی هدف از تشکیل این گروه مشاوران را استفاده از کلیه استعدادهای فرهنگی، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان خوشفکر و فراهم کردن اتاق فکر متشکل از فرهیختگان درد آشنای بومی جهت تحقق اهداف این اداره در مقیاس استانی اعلام کرد.

رئیس گروه مشاوران شهرداری سورک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود در مورد برنامه‌های پیش رو بیان داشت: مشورت و شناسایی ظرفیت‌های منطقه گام موثری در راستای پیشرفت مرکز شهرستان میاندرود است.

وی افزود: قصد داریم تا با تشکیل کارگروه‌های علمی و فرهنگی به عنوان بازوان اجرایی شهرداری در سازندگی شهر مشارکت کنیم.

محبوب اکبری از استعدادهای فوق‌العاده جوانان میاندرودی خبر داد و تصریح کرد: در طراحی میدان مرکزی شهر و ساخت نمادهای شهری شاهد حضور جوانان و طرح‌های بسیار زیبای آنها بودیم و اگر استعدادهای جوانان در راستای علاقمندی آنان شکوفا شود، قطعا شاهد رشد بسیار سریع در این حوزه خواهیم بود.

وی با اشاره به شناسایی کمبودها و فقدان عوامل زیبایی بصری در شهر سورک و شهرستان میاندرود همچنین شناخت نقاط کور عدم‌پیشرفت طرح‌های عمرانی در کمیته‌های مختلف، از شناخت نیازهای جوانان شهر و تلاش در جهت مرتفع ساختن این مشکلات سخن گفت.

انتهای‌پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول