اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فاتح خواستار شد

نقش پررنگ شهرداری‌ها در معرفی و عرضه محصولات مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خواستار نقش پررنگ شهرداری‌ها در معرفی و عرضه محصولات مشاغل خانگی شد.

نقش پررنگ شهرداری‌ها در معرفی و عرضه محصولات مشاغل خانگی
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، یونس فاتح عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه عرضه و معرفی محصولات مشاغل خانگی در سراب اظهار داشت: شهرداری‌ها باید نقش پررنگ‌تری در عرضه و معرفی محصولات مشاغل خانگی داشته باشند.

وی با اشاره به تجربه موفق بها دادن به مشاغل خانگی در کشورهای مختلف جهان از کشور چین به عنوان نمونه بارز موفقیت در ارائه محصولات خانگی یاد کرد و افزود: هم اینک در بیش از 150کشور جهان این طرح اجرایی شده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ثبت بیش از 180نوع شغل مرتبط با مشاغل خانگی خبرداد.

 وی اظهار داشت: با معرفی علاقه‌مندان به ایجاد مشاغل خانگی به بانک‌ها،دولت 30-50میلیون ریال تسهیلات در اختیار آنها قرار می‌دهد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی در پاسخ به این سئوال که آیا دریافت این مقدار تسهیلات به منزله اشتغال آن فرد است، تصریح کرد: مشاغل خانگی با کمترین میزان سرمایه و در محیط خانه به شرط عدم مزاحمت برای همسایه قابل اجرا بوده و دستگاه‌های مربوطه با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در صدد عرضه و فروش این محصولات خواهند بود.

فاتح در مورد حرکت دولت در مسیر اشتغالزایی یادآور شد: هم اینک جلسات هفتگی با بانک‌ها در این رابطه برگزار می‌شود و تلاش داریم تا در جلسات کارگروه اشتغال دستگاه‌های برتر در مورد اشتغالزایی را معرفی و در عین حال به دستگاه‌های کم کار تذکر دهیم.

به همت ادارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،میراث فرهنگی،فرهنگ و ارشاد، کمیته امداد ،سازمان فنی و حرفه‌ای و سازمان فرش نمایشگاه 9 روزه عرضه و معرفی محصولات خانگی در شهرستان سراب دایر شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول