اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

مؤدیان شهرداری شهرکرد تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد از اعطای هدیه به مؤدیان شهرداری شهرکرد به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

مؤدیان شهرداری شهرکرد تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرداری شهرکرد، اظهار داشت: به‌ مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی و تشویق به پرداخت بدهی‌های شهروندان، تسهیلات ویژه به مؤدیان پرداخت‌کننده مطالبات شهرداری شهرکرد اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه مؤدیان در صورت پرداخت عوارض ساخت و ساز در دهه فجر، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، گفت: بر همین اساس 15 درصد از حقوق شهرداری منوط به خرید خدمات به‌ صورت نقدی و کامل توسط اشخاص به‌عنوان هدیه منظور می‌شود.

غلامیان دهکردی ادامه داد: کارمزد محاسبه شده برای اقساط مؤدیان حقیقی و حقوقی غیردولتی که پیش از سررسید اقساط، بدهی خود را به‌صورت یکجا با شهرداری تسویه حساب کنند، کسر می‌شود.

شهردار شهرکرد به تسهیلات ویژه پرداخت چک‌های معوقی مؤدیان اشاره کرد و گفت: آن دسته از مؤدیان حقیقی که چک‌های معوق دارند در صورت تسویه یکجای بدهی خود، کارمزد و جریمه دیرکرد محاسبه شده برای آنان کسر و بخشیده می‌شود.

غلامیان دهکردی افزود: مودیان حقیقی و حقوقی غیردولتی که قبل از سررسید اقساط بدهی خود بابت عوارض صدور پروانه را به صورت یکجا با شهرداری تسویه حساب کنند، از تخفیف 10 درصدی نیز بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین کارمزد محاسبه شده برای مؤدیان حقوقی غیردولتی که چک‌های معوق دارند و بدهی خود را به صورت یکجا تسویه کنند، کسر و بخشیده می‌شود.

غلامیان دهکردی تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هدایای در نظر گرفته شده ویژه مؤدیان، شامل عوارض خودرو، عوارض نوسازی، هزینه‌های حفاری، بهای زمین، سهم 49 درصد، جریمه کمیسیون ماده 100، پارکینگ، هر نوع فروش و به ‌طور کلی عوارض غیرمحلی و همچنین عوارض خاص از جمله فضای سبز، آتش‌نشانی، آموزش و پرورش و حق بیمه تأمین اجتماعی نمی‌شود.

شهردار شهرکرد همچنین تصریح کرد: این تسهیلات ویژه نیز به اشخاص حقوقی غیردولتی شامل بانک‌های خصوصی، موسسات مالی و اعتباری، سازمان‌ها، نهادها و موسسات وابسته مشمول ماده واحده فهرست نهادهای عمومی غیردولتی تعلق نخواهد گرفت.

وی اظهار داشت: این هدایا در فرصت زمانی 12 بهمن‌ماه تا پایان سال 90 به مؤدیان شهرداری شهرکرد پرداخت می‌شود.

غلامیان دهکردی افزود: امیدواریم کسانی که در زمینه پرداخت عوارض ساختمانی به شهرداری بدهی دارند از این فرصت در نظر گرفته شده استفاده کرده و نسبت به پرداخت بدهی‌های معوقه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول