اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

افزایش 2.5 برابری بودجه شهرداری فردوس

خبرگزاری فارس: شهردار فردوس از افزایش 2.5 برابری بودجه شهرداری این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

افزایش 2.5 برابری بودجه شهرداری فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدمهدی علیپرست در مراسم جشن انقلاب که با حضور پرسنل شهرداری فردوس در محل تالار محراب این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نخستین شاخص پیشرفت شهرداری بودجه است.

وی گفت: با تلاش پرسنل شهرداری و همکاری مردم بودجه شهرداری فردوس که در سال 88 مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان بود در سال‌جاری به 4 میلیارد تومان افزایش یافته است.

علیپرست، خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار شهرداری دانست و افزود: اعتماد مردم و رضایت‌مندی آنان از خدمات شهرداری بسیار مهم و مورد توجه است.

شهردار فردوس زیباسازی سطح شهر، نوسازی ماشین‌آلات فرسوده، اجرای طرح ممیزی و آرشیو الکترونیکی را از جمله فعالیت‌های انجام شده توسط شهرداری فردوس در سال‌جاری عنوان کرد.

وی از توسعه ناوگان حمل و نقل شهری فردوس خبر داد و تصریح کرد: طی دو سال گذشته تعداد پنج دستگاه اتوبوس و 14 دستگاه مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل شهری فردوس اضافه شده و در این شهرستان از نظر حمل و نقل هیچ مشکلی وجود ندارد.

علیپرست، احداث مجتمع مسکونی و تجاری یاس، نصب تندیس انقلابی و ولایی در میدان شهید صبوری، اجرای فاز دو پارک گردشگری تون و احداث پارک بانوان، بهسازی و احداث پارک‌های محله را از جمله پروژه‌های در دست اقدام شهرداری برشمرد.

شهردار فردوس، هم‌چنین از اجرای طرح استقبال از بهار در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: همه پرسنل شهرداری موظف هستند که شهر را برای استقبال از بهار آماده کنند تا مردم و مسافران نوروزی از فضای زیبای شهر استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان فردوس نیز در این مراسم، پرسنل شهرداری را افراد گمنامی دانست که در سرما و گرما و در طول سال خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمجدالدین حسینی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی اگر چه ملت ایران هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرد ولی با وجود تحریم‌ها و فشارهای متعدد امروز ایران به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

وی افزود: ساخت انواع موشک‌های پیشرفته و پرتاب ماهواره به فضا از جمله موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه فناوری و تکنولوژی است که کسب این موفقیت‌ها از برکات انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان فردوس نیز پرسنل شهرداری را از مظلوم‌ترین اقشار جامعه دانست و گفت: وقتی همه مردم در خواب هستند، پرسنل شهرداری در سرمای زمستان و صبح زود به نظافت شهر می‌پردازند و شاید بسیاری از ما متوجه این زحمات نباشیم.

عباس اقبال پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را غیرقابل مقایسه با گذشته دانست و افزود: صادرات غیرنفتی ایران در سال گذشته 32 میلیارد دلار بود که این میزان در 9 ماه نخست سال‌جاری به 35 میلیارد دلار افزایش یافته و تا پایان سال نیز به 45 میلیارد دلار می‌رسد.

وی تصریح کرد: بانک جهانی عملکرد اقتصادی کشورهای دنیا را مورد بررسی قرار داد و رشد اقتصادی ایران در سال‌جاری را 2.5 درصد اعلام کرد که این رقم بالاتر از میانگین رشد اقتصاد جهانی در دنیا است.

فرماندار فردوس یادآور شد: ایران اسلامی در اوج فشارها به رشد اقتصادی 2.5 درصد رسیده است که بنابر پیش‌بینی بانک جهانی رشد اقتصادی ایران در سال 2013 به بیش از سه درصد نیز می‌رسد.

در این مراسم از تعداد دو نفر از کارکنان شهرداری فردوس که به درجه بازنشستگی نایل شدند با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول