اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه:

مناطق محروم و کم‌برخوردار ‌اولویت کاری شهرداری ارومیه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: هیچ اقدامی در شهرداری ارومیه آغاز نشده است مگر آنکه مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر در اولویت قرار گیرند.

مناطق محروم و کم‌برخوردار ‌اولویت کاری شهرداری ارومیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر خدادادی شامگاه امروز در ویژه‌برنامه گرامیداشت دوازدهم بهمن ماه در ارومیه اظهار داشت: مدیران اجرایی در نظام اسلامی تنها مسئول رتق و فتق نان و آب مردم نیستند و باید علاوه بر پاسخگویی اینگونه نیازهای مردم، در تربیت اسلامی و گسترش فرهنگ اسلامی نیز نقش خود را ایفا کنند.

وی افزود: ما بر این باوریم که وظیفه ما این است که در عرصه‌های فرهنگ شهرنشینی و ارتقای آن تاثیرگذار بوده و تلاش کنیم همان طور که به اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر می‌پردازیم در زمینه فرهنگی و تبلیغ دین نیز نهایت تلاش خود را داشته باشیم.

خدادادی اضافه کرد: شهرداری ارومیه علاوه بر کارهای خدماتی کارهای خوبی در حوزه فرهنگی انجام داده است.

به گفته این مسئول شهرداری ارومیه اقدامات خوبی را در موضوعات آیینی و دینی آغاز کرده است که امیدواریم این امر با مشارکت سازمان‌های دخیل در امر فرهنگ به خوبی پیش برود تا  به موضوعات فرهنگی و کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد توجه لازم صورت گیرد.

خدادادی تصریح کرد: آنهایی که قبل از انقلاب بوده‌اند و شرایط را درک کرده‌اند امروز بیشتر قدر این امانت الهی که به دستمان رسیده را می‌دانند اما شاید جوان‌ترها ندانند که چه سختی‌هایی و چه خون‌هایی برای حفظ اسلام، انقلاب و این امانت الهی کشیده و ریخته شده است تا ما در آرامش و در سایه دین زندگی کنیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق محروم تصریح کرد: هیچ اقدامی در شهرداری ارومیه آغاز نشده است مگر آنکه مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر در اولویت قرار گیرند.

خدادادی خاطرنشان کرد: اولویت خدمات‌رسانی شهرداری ارومیه را معطوف به مناطق محروم است اما این به معنی توقف عملیات عمرانی در سایر مناطق شهر نیست، بلکه سرعت خدمات‌رسانی در مناطق محروم از شتاب بیشتری برخوردار است تا عقب‌ماندگی‌های مناطق محروم جبران شود و همه مناطق از روند توسعه و پیشرفت به‌صورت یکسان برخوردار شوند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول