اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

بانک اطلاعات شهری پروژه‌ای در راستای حل نیازهای شهروندان است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فنی و عمران و طرح‌ریزی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بانک اطلاعات شهری، پروژه‌ای ارزشمند در راستای رفع نیازهای شهری شهروندان و زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) است.

بانک اطلاعات شهری پروژه‌ای در راستای حل نیازهای شهروندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی بانک اطلاعات شهری مشهد، جواد داوودآبادی اظهار داشت: بانک اطلاعات شهری، کار زیبا و جدیدی است که به صورت موضوعی در بسیاری از مشاغل، مفید و مؤثر است.

وی آینده این پروژه را بسیار مثبت و مفید ارزیابی کرد و افزود: بانک اطلاعات شهری مشهد می‌تواند به صورت هوشمند در تجارت الکترونیک و حتی خرید مجازی در آینده تأثیرگذار باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی و امور اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به رشد روزافزون نیاز شهروندان و زائران، نیاز به وجود چنین بانک اطلاعاتی برای دسترسی تمام شهروندان، به اطلاعات شهری حس می‌شد که با آغاز فعالیت این پروژه به این نیازها پاسخ داده شد.

داوودآبادی تاکید کرد: در اختیار گذاشتن این اطلاعات به صورت نرم‌افزاری در سایت، هم‌چنین بلوتوث برای استفاده شهروندان و زائران می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول