اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

1800 تن میوه در چهارمحال و بختیاری ذخیره‎سازی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ذخیره‎سازی یک هزار و 800 تن میوه و مرکبات مورد نیاز مردم این استان برای ایام پایانی سال خبر داد.

1800 تن میوه در چهارمحال و بختیاری ذخیره‎سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا جیلان بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری سازمان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 200 تن پرتقال از باغات مازندران و 600 تن سیب درختی از ارومیه برای تامین نیاز مردم  این استان خریداری و ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه 40 مباشر میوه موردنیاز مردم در ایام نوروز را تأمین خواهند کرد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال میوه باکیفیت در بازارچه‌ها و پایگاه‌های عرضه میوه نوروزی توزیع خواهد شد.

جیلان در ادامه ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار را مهم‌ترین راهکار کاهش نرخ میوه در این استان برشمرد و گفت: ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار حلقه رابط تولیدکنندگان و مصرف‌کننده است که علاوه بر کاهش نرخ‌ها در ارتقا کیفی محصولات نیز بسیار تاثیرگذار است.

سرپرست معاونت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امسال هیچ کمبود کالایی در بازارهای چهارمحال و بختیاری وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه تامین مواد پروتئینی موردنیاز مردم در ایام نوروز را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: بر همین اساس با توجه به مذاکرات صورت گرفته شرکت پشتیبانی امور دام استان متعهد به تامین و ذخیره‎سازی 500 تن گوشت مرغ و 100 تن گوشت قرمز شده است.

جیلان با اشاره به تداوم ذخیره‌سازی گوشت قرمز در سردخانه‌های این استان، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ذخیره‎سازی گوشت مرغ نیز انجام شده است.

جیلان همچنین در ادامه از توزیع کالاهای طرح هدفمندی یارانه‌ها در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تاکنون افزون بر 343 هزار کیلوگرم برنج، 343 تن روغن نباتی و 343 تن شکر بین مردم توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اقلام در ماه‌های رمضان، محرم و صفر در بازارهای استان و بین هیئت‌های مذهبی توزیع شده است، گفت: اقلام ویژه نذورات ماه‌های محرم و صفر شامل 290 تن برنج، 50 تن شکر و 48 تن روغن نباتی هم به‌طور کامل جذب شده است.

انتهای پیام/ح20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول