اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار مشهد:

برای گرمایش بازارهای میوه مشکل دریافت مجوز از شرکت گاز داریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: در تامین گرمایش بازارهای میوه و تره‌بار، مشکل دریافت مجوز از شرکت گاز داریم.

برای گرمایش بازارهای میوه مشکل دریافت مجوز از شرکت گاز داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، جلال قربانی اظهار داشت: با توجه به شروع فصل سرما و برودت هوا، بازار پامچال واقع در قاسم آباد ـ چهارراه مخابرات نیز به سیستم گرمایشی تجهیز شد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری افزود: با ‌توجه به اینکه در فصل زمستان میوه‌ها نیاز به محیطی با دمای مناسب دارند تا از یخ زدگی و فساد آن‌ها محافظت شود این بازار به سیستم گرمایشی تجهیز شد.
قربانی ادامه داد: یکی از گزینه‌هایی که در بازارهای میوه و تره بار در نظر گرفته شده‌است آرامش و آسایش شهروندان در این بازارهاست که امیدواریم با نصب سیستم گرمایشی در این بازار بتوان رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.
وی افزود: این بازار تا چندی پیش با وجود مسقف بودن دارای درب نرده‌ای بود که نصب سیستم گرمایشی در آن به دلیل اتلاف انرژی امکان‌پذیر نبود اما با نصب درب‌های شیشه‌ای امکان تجهیز بازار به سیستم گرمایشی فراهم شد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با اشاره به تجهیز سایر بازارها به سیستم گرمایشی اظهار داشت: یکی از مشکلات پیش رو دریافت مجوز از شرکت گاز برای گازرسانی به این بازارهاست که این موضوع در حال پیگیری‌است و امیدواریم با همکاری شرکت گاز بتوان سایر بازارهایی که فاقد سیستم گرمایشی هستند را به این سیستم مجهز کنیم.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول