اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اختصاص 5 میلیارد ریال به مجموعه ورزشی کارگران فارسان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: 5 میلیارد ریال به ‌منظور تکمیل فضاهای ورزشی مجموعه ورزشی کارگران شهرستان فارسان اختصاص یافت.

اختصاص 5 میلیارد ریال به مجموعه ورزشی کارگران فارسان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی صبح امروز در دیدار با امام جمعه شهر فارسان، اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای مطلوبی که در این شهرستان وجود دارد اعتبارات خوبی در بخش تعاون و مشاغل خانگی شهرستان فارسان اختصاص داده شده است و تلاش مضاعفی در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان این مرز و بوم صورت گرفته است.

وی افزود: تاکنون طرح‌های مختلفی در بخش تعاون در این شهرستان ایجاد و راه‌اندازی شده که تعدادی از آنها در ایام مبارک دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

شیوندی خاطرنشان کرد: همواره مدیریت تعاون این استان سعی بر آن داشته است تا با توسعه امکانات مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان در راستای پرکردن اوقات فراغت کارگران و تعاونگران و خانواده آنان زمینه تفریحات سالم برای آنها فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بر همین اساس اعتباری افزون بر 5 میلیارد ریال به ‌منظور تکمیل فضاهای ورزشی مجموعه ورزشی کارگران شهرستان فارسان اختصاص یافت.

*ضرورت ایجاد زیرساخت‌های صادرات گیاهان دارویی در فارسان

امام جمعه فارسان نیز در این دیدار با تبریک دهه فجر و آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: مسئولان استانی باید با حضور به موقع در شهرستان‌ها کارها را از نزدیک رصد کنند، چراکه حضور آنها در ادارات شهرستانی تاثیر بسزایی در انجام امورات مردم دارد.

حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر ضرورت اصلی این شهرستان را رفع معضل بیکاری برشمرد و گفت: باید با جدیت و تلاش در این راستا کوشش شود و با ایجاد اشتغال پایدار در بخش‌های تعاون و کشاورزی و صنعت گام‌های اساسی برداشته شود.

پوراکبر ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان باید در راستای تولید و بسته‌بندی داروهای گیاهی زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا در بحث تولید و صادرات این محصول نه تنها در کشور بلکه در سطح بین‎المللی حرف اول را بزنیم.

امام جمعه فارسان با بیان اینکه امیدواریم با اینگونه کارها اشتغال خوبی در سطح شهرستان ایجاد شود، تأکید کرد: امیدواریم با همت مسئولان استان مشکلات طرح‌های نیمه تمام شهرستان فارسان به‌ویژه طرح‌های شهرک صنعتی جونقان برطرف و شاهد اشتغال پایداری برای جوانان شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول