اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر بنک خبر داد

افتتاح سالن ورزشی بنک در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بنک از افتتاح سالن ورزشی بنک در دهه فجر خبر داد.

افتتاح سالن ورزشی بنک در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین هوشیار عصر سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات ورزشی شهر ساحلی بنک اظهار داشت: توسعه مراکز ورزشی و گسترش ورزش و تفریحات سالم از مهم‌ترین مسایلی است که همه مسئولان باید به آن توجه کنند.
وی افزود: خداوند را سپاس می‌گوییم که دوستان ورزشکار همه با صمیمیت و تعامل امور ورزشی را دنبال می‌کنند و این امر در پیشرفت امور بسیار موثر است.
رئیس شورای اسلامی بنک خاطر نشان کرد: از مسئول تربیت‌بدنی شهرستان درخواست داریم کمافی‌السابق با پشتکار و دوستی مسائل و مشکلات ورزشی شهر بنک را دنبال کنند و در برطرف کردن مشکلات همت کنند.
هوشیار از افتتاح سالن ورزشی بنک در دهه فجر خبر داد و گفت: باید سعی شود برای اینکه تیم‌های چهارگانه بنک بهره‌ای برده باشند، امکانات ورزشی به صورت نوبتی در اختیار آنان قرار گیرد.
وی خواستار احداث پروژه‌های متعدد ورزشی در زمین بنک با توجه به ابعاد بالای این زمین شد و افزود: باید از ظرفیت موجود بیشتر استفاده کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین مسئولین ورزشی شهر بنک و شورای شهر بیان کرد: سعی داریم به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت ورزشکاران در رشته‌های مختلف فراهم شود.
علی حاجیانی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری یک سالن رزمی‌کاران در بنک در نظر گرفته شده، ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شروع عملیات این سالن آغاز شود.
وی با اشاره به روند احداث سالن ورزشی بنک گفت: با برنامه‌ریزی انجام گرفته در دهه مبارکه فجر سالن بنک افتتاح خواهد شد و تلاش خواهیم کرد که سالن به صورت نوبتی در اختیار ورزشکاران شهر بنک قرار گیرد.
مسئول ورزش همگانی و رئیس کمیسیون ورزشی بنک نیز هرکدام مسائل و مشکلات شهر از جمله نبود مکانی مناسب برای ورزش همگانی و در اختیار قرار دادن سالن ورزشی به افراد بومی، استفاده ورزشکاران شهر بنک با اولویت افراد و همکاری با ورزشکاران و تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف را بیان کردند.
در ادامه سرپرستان و مدیران تیم‌های فوتبال شهر بنک نیز خواستار همکاری اداره ورزش و جوانان و تهیه امکانات ورزشی و اماکن ورزشی با این تیم‌ها شدند.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول